[VVDD] Zo is er nooit wat... Zo lig je binnen 24 uur op de OK
Nola had koliek...... helaas is ze overleden. 09-11-2008
Afgelopen weekend hebben de mensen die nola hadden gekocht, besloten om Kyra (het paardje waar ik na nola op reed) te kopen. Zij zochten een bijzonder paard: Zij had maar 1 arm, Haar dochter was gehandicapt en haar andere dochter was haar vertrouwen kwijt in het paardrijden. Kyra was hiervoor geschikt! Dit viel mij wel zwaar, het tweede paardje in twee maand tijd dat ik zou kwijtraken.. gelukkig zijn het hele lieve mensen die haar gaan kopen

Toen is er besloten dat ik Azouro kon gaan inrijden. Hij had zo'n leuk karakter, NET Nola... en ik heb eigenlijk meteen al een band met hem gekregen. Eergisteren voor het eerst erop, gisteren voor de tweede keer.
Azouro was de laatste tijd wat duf, iets magerder maarja.... hij zit midden in zijn groei, en hij heeft een super rustig karakter dus geen problemen toch?
Vanochtend zijn de paarden gewoon naar buiten gezet, azouro had niet zo'n zin en bleef af en toe eventjes 'haken'... maar naar een beetje aandringen is hij toch naar buiten gekomen.
Later toen een stalgenootje hem zag liggen wist ze dat het foute boel was.
Azouro had koliek gekregen.
Toen de DA kwam bleek dat de darm helemaal stil lag en ze dacht dat er meer aan de had was.... (Geen wormen, omdat er gewoon super word ontwormt op stal)
Ze hebben hem inlaten slapen
Slaap zacht mijn ventje

Azouro, afgelopen zomer, de koppel