[IM] Leukste herinnering aan je overleden paardje.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Incredible

Leukste herinnering aan je overleden paardje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 22:14

Hoi allemaal...
Iedereen die zijn/haar paardje/pony is verloren heeft ook
positieve en onvergeetbare herinneringen.
Vertel eens over de leuke tijden met elkaar, de typische kenmerken
en wat hem zo bijzonder en speciaal maakte.

Bij deze allemaal sterkte met je overleden paard
en veel plezier met je nieuwe pony/paard.

-Fanny 40 jaar oud, a-pony spierwit, gekregen haar bij het huis toen haar eigenaar
was overleden. Mn vader had me er eens opgezet maar ik vond het super eng.
Achteraf enorme spijt en jammer dat ik er nooit op gereden heb.
Ik vond het als kleine (2 jaar) leuk om haar te verzorgen, knuffelen.
Elke morgen stond ze om het hoekje van de schuur op haar eten te wachten.
Hoe ouder ze werd, hoe meer ze lag en ze genoot van de dagen.

Ik vind het zo leuk, zoiets blijft je altijd bij. Elke keer als ik eraan denk word ik vrolijk.
De leuke tijd, het is goed zo. Ze was al zo oud en heeft alles gekregen wat ze maar wilde.
Ik hoef er niet om te treuren want ze heeft geen pijn gehad. Lekker vredig thuis gestorven.

Aukelizzy

Re: Leukste herinnering aan je overleden paardje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:12

Ik heb heel veel leuke herinneringen aan mijn paard, maar ook een aantal mindere. Ik kreeg mijn paard drie jaar terug. Ze mankeerde van alles en niemand kon nog met haar overweg. Ik wist dat we een lange weg te gaan hadden maar ik wilde alles hoe dan ook goed krijgen. Na twee en een half jaar aanmodderen met haar gezondheid, konden we eindelijk echt aan het werk gaan. Lizzy was een echt sportpaard wat genoot van alle aandacht. Mijn allermooiste herinnering aan haar is zeker weten de talentenjacht van Laurens van Lieren, een week voor haar dood. Dit was haar eerste echte grote "wedstrijd" en de blik die ze in haar ogen had zal ik nooit meer vergeten. Ze was zo blij, vrolijk en genoot van alles wat ze zag en alle aandacht die ze kreeg. Op die dag zag ik het voor het eerst weer echt zitten en wist ik dat Lizzy en ik een supercombinatie waren en ik was ervan overtuigd dat er nog vele wedstrijden gingen volgen. 1 week later brak ze haar been op het weiland en hebben we veel te vroeg afscheid moeten nemen van dit fantastische paard! Uiteraard zijn er nog veel meer mooie herinneringen aan haar, maar dit zal ik nooit meer vergeten!

Hier een foto, gemaakt op 23-02-2008 bij Laurens van Lieren, een week voor haar dood.

Afbeelding

Incredible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 22:58

Oohhh heee wat sneu! He toch, dat is echt niet leuk. Het zal je maar overkomen. Een vriendin haar paard mankeerde ook iets aan de benen toen hij in de sloot belande. Dat gun je niemand en zeker niet als het net zo goed gaat en er alles voor hebt gedaan. In Deurne op het Hippisch Centrum?

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:36

Mijn overleden jaarlingetje Bo....de mooiste herinnering was toen ze veulen was dat ze altijd languit op mijn schoot kwam liggen als ik in de wei zat...en dat ze als ik de wei uitging deed alsof haar mams bij haar weggehaald werd. Dan ging ze staan hinneken en langs het hek heen en weer rennen tot ik uit het zich was. Dan ging ze toch maar weer naar haar echte mams.

Bo was een echt mensen paard...iedereen werd altijd begroet door in de wei op je af te stappen of een vrolijke hinnik Lovers en zelfs mensen die niks met paarden hadden kon ze met haar zachte bruine oogjes hypnotiseren en zelfs die mensen stonden haar binnen no time te kriebelen.

Ze heeft alleen helaas maar 1 jaar oud mogen worden Verdrietig

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 19:58

Ik mis van mijn Boy-tje (en dat is dus ook de fijnste herinnering) hoe hij met mij kon knuffelen.
Hij legde dan zijn hoofdje op mijn schouder of over mijn schouder tegen mijn rug, en zo konden we uren zitten.

Eigenlijk heb ik alleen maar mooie herinneringen aan mijn vent!!
Hoefde nooit boos op hem te worden, werd altijd begroet, enz.

Ik mis hem gewoon!! Verdrietig