IK heb je weg laten gaan.. Ik heb je een beter leven gegund als dat je ooit bij mij had kunnen krijgen.
21 september om 6.45 was jij er niet meer. Ik weet het nog als gisteren.
Je laatste knuffel, je laatste appel, de laatste keer hinniken.
Een jaar is voorbij gevlogen. Je bent geen dag uit mijn gedachtten geweest, en ik kan je nog steeds niet loslaten.
Lieve Marlon, Ik mis je...elke dag

Als tranen een trap konden bouwen,
En herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in,
En brachten je gezond mee terug.
Als sterren konden spreken,
En sterren konden zien.
Wil je vanavond dan heel even zwaaien,
En twinkelen als een groet.
Zodat wij hier beneden weten,
Hoe het zonder jou moet.

DE REGENBOOGBRUG
Precies aan de andere kant van de hemel is een plaats, en die heet Regenboog Brug.
Als een dier waar je heel veel van houdt sterft, dan gaat het naar de Regenboog Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor onze geliefde vriendjes, waar ze kunnen rennen en met elkaar kunnen spelen. Er is een overvloed aan eten, water en zonneschijn en onze vrienden voelen zich daar warm en behaaglijk.
Alle dieren die ziek of oud waren worden daar weer gezond en vitaal, alle dieren die gewond waren, of verminkt, krijgen weer een sterk gezond lichaam, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen of in de dagen die voorbij zijn...
De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is alleen een klein dingetje: ze missen allemaal iemand die voor hen heel dierbaar is en die achter moest.
Ze rennen en spelen met elkaar, maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen en in de verte tuurt. Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding. Plotseling breekt hij uit de groep en vliegt over het gras, sneller en sneller.
Hij heeft jou gezien, en als jij en je lieveling bij elkaar komen omhelzen jullie elkaar in een vreugdevolle hereniging om nooit meer gescheiden te worden. Gelukkige kusjes regenen op je gezicht je handen liefkozen zijn geliefde hoofd en jij kijkt opnieuw in de vertrouwde ogen van je huisdier, die je zo lang niet gezien hebt, maar die altijd in je hart zijn gebleven.
En dan gaan jullie samen over de REGENBOOG BRUG
En ik kan niet wachtten op dat moment.. om jou terug te zien

Even een aanvulling : Mijn blog toen dr tijd :
http://bacardi-girll.hyves.nl/blog/4578 ... 8_07/fNlN/
en
http://bacardi-girll.hyves.nl/blog/4578 ... meer/o6JE/