Oh nee toch... Susan en Paul, héél veel sterkte... een uit liefde genomen beslissing maakt het niet makkelijker het verlies te dragen. Jinke ook sterkte...
Heel veel sterkte met het verlies van jullie maatje, Suus & Paul.. Je hebt een heel mooi filmpje samengesteld met prachtige foto's van je prachtige meisje
suus en paul heel veel sterkte met het verlies van lu-lu. goed van jullie dat jullie deze beslissing hebben kunnen nemen. maar daar is het verdriet niet minder om. ik weet hoeveel je van haar geleerd hebt. ik denk aan jullie. heel veel knuffels van deze kant.
Als ik een paard was zou ik dezelfde mensen, als mijn eigenaren wensen. Liefdevol en verstandig. Geert, Jinke en nu Suus en Paul banketstaaf is jullie vast allemaal erg dankbaar voor de goede zorgen en de fijne tijd op aarde. Veel sterkte toegewenst.
Suus en Paul ik vind het ontzettend dapper dat jullie deze moeilijke beslissing voor Loetje hebben gemaakt. Die ene keer dat ik op haar heb gereden heeft ze al een onvergetelijke indruk bij me achter gelaten. Zo intelligent!
Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie!