cojolly schreef:Ik ben ook in betrekelijk korte tijd 2 paarden kwijt geraakt, het is heel triest, maar pach laat zich niet plannen, heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet
bedankt voor je reactie... inderdaad, pech laat zich niet plannen....
We hebben trouwens besloten eerst niet meer aan een eventueel nieuw paard te beginnen. Het is allemaal veel te vers en zit behoorlijk diep bij de hele familie. Een ander paard van ons staat ook te koop, dus blijft straks alleen Sam met veulentje Cas over. We zien het zo wel even, misschien volgend jaar of weet ik het wat.
Ben heel erg dankbaar dat ik van verschillende mensen aanbiedingen heb gekregen om eventueel op hun paard te gaan rijden, echt heel erg lief en wil hun dan ook heel erg bedanken!
Heb besloten om binnenkort op weer op een paard te gaan rijden waar ik vorig jaar ook een poosje op gereden heb. Rwanda was toen nog te zwak om beleerd te worden en mocht toen op haar rijden. Ze boden het nu gelijk weer aan, en aangezien wij zelf even geen paard meer willen en zij toch vertrouwd is ga ik dit doen. Mag met haar ook de wedstrijden in dus toch stiekem weer een klein beetje een toekomst en een doel...
Al is het allemaal wel een beetje dubbel en nog super moeilijk, maar weet ook niet wat allemaal goed is en wat juiste beslissingen zijn, nu alleen nog maar moeilijker...
Iedereen heel erg bedankt voor jullie berichtjes, doet ons wel goed!