[IM] Vanavond om half negen.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnjaKos

Re: Vanavond om half negen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:09

Pfff wat een gedoe met het destructie bedrijf zeg Daarom vind ik het altijd moeilijk om de keuze te maken van thuis in laten slapen of, als het paard te vervoeren is naar een kliniek brengen en het daar laten euthaniseren...dan heb je die ellende met ophalen tenminste niet zelf Somigge mensen van de dierenambulance zijn ook al zo respectloos, heb wel eens gebeld voor een dode kat maar toen ze hem eenmaal kwamen halen werd het in een vuilniszak zo de auto ingekwakt....walgelijk!! Het is dan wel alleen maar een lichaam maar toch

Ik vind het knap van je FlairS dat je je zo sterk houdt!! Hopelijk heb je van dochterlief net zoveel plezier en krijg je net zoveel liefde terug

nightlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 23:35

heel veel sterkte meisje vind het zo erg om dit te lezen!!!:'(:(

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 13:01

Heel veel sterkte!! Zo'n beslissing is altijd moeilijk... Ook al is het de beste beslissing......

Mijn paard is bij de DA ingeslapen, en zij hebben ook het ophalen geregeld, dus daar heb ik gelukkig nix van mee gekregen.....

Maar het is natuurlijk wel vervelend als ze zo tegen je doen, ook omdat het voor jou wel emotioneel is...