Wat vreselijk om je mooie dame zo te moeten verliezen. Veel te jong. Ben een stille meelezer van het DBT en wat een prachtig veulen heeft ze op de wereld gezet. Heel erg veel.sterkte met dit grote verdriet.
Wat heb je jullie verhaal prachtig en vanuit je hart geschreven. Nogmaals heel veel sterkte, wat was het een speciaal paard
Lyona
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025
Geplaatst: Gisteren, 22:56
Ook ik zit wederom te huilen bij het lezen. Zo'n speciale merrie, jullie waren 1 samen. Zoals iemand hierboven ook al zei, ze zit in zoveel harten. Ik ken haar alleen maar van je vele prachtige topics over haar en ben lichtelijk verliefd geworden/geweest op haar, zo'n waanzinnige merrie... Je kon echt alles met haar, niets te gek, elke foto vertelde over jullie plezier samen. Elk veulen van haar is even knap en zelfde liefdevolle blik, werkelijk alles wat Zilver deed veranderde ze in goud. Ze is een van de weinige paarden die op afstand bij mij altijd zo'n 'wauw gevoel' heeft achtergelaten puur op fotos. Wat voor gevoel zal ze jou wel niet gegeven hebben... En wat heeft ze nog voor je gezorgd en ook gezorgd dat Roza een goede start maakte en kans heeft op een prachtig leven bij jou. Niet te geloven, wat een merrie... Ze is echt goud ja, beter is ze niet te omschrijven. Wat zal ze een leegte achterlaten en tegelijkertijd heeft ze je nog het mooiste laatste geschenk gegeven met haar twee dochters, die haar stokje over zullen nemen, je zullen troosten en steunen en er voor je zullen zijn zoals Zilver dat was, en via hun is. Je raakt haar nooit helemaal kwijt.
Ik kan geen woorden van trootst vinden meer... Het zal heel veel tijd kosten voor het enigzins verzacht.. Niemand zal Zilver ooit vergeten. Ze is nu bij je andere intens geliefde paarden en bij Faline, waar ze eeuwig zal waken over je en haar eigen prachtige veulens. Hele dikke vertuele knuffel
Ach Kabayo…. Ik wilde dat ik iets kon typen dat de pijn kan verzachten… Ze heeft een prachtige dochter na gelaten, een schrale troost… Ik gun je met heel mijn hart dat Roza hier en daar wat gaat doen dat je denkt ‘daar is Zilver…’ Nooit uit het hart of de gedachten. Voor nu buiten bereik maar ik geloof oprecht dat Zilver niet helemaal weg is.
Paardenfann4
Geplaatst: Vandaag, 00:20
Nogmaals heel veel sterkte met het verlies van je gouden paardje