Ik moet zeggen dat zaterdag een hele zwarte dag was, gisteren al wat beter ging. Ook weer even langsgeweest bij de andere paarden. Probeer er niet veel aan te denken. Gisteren veel oude YouTube filmpjes terug gekeken, blij dat ik overal filmpjes van maakte haha. Vanavond maar eens kijken naar paardenhaar sieraden, zodat ik hem toch altijd een beetje bij me heb. (Ondanks dat ik dat al heb, hij was als veulen getattoeerd, en ik heb datzelfde nummer op mijn ribben staan. )
Lys_PPA
Geplaatst: 29-03-21 15:24
Heel veel sterkte! Mooi omschreven en geweldige foto's hebben jullie samen
Oh jeetje wat schrikken dit Hannah! Jullie waren echt niet bij elkaar weg te denken.. Heel veel sterkte de komende tijd, koester de mooie herinneringen; dat zijn er veel!
Danielleeee_
Geplaatst: 01-04-21 20:30
Jeetje, wat heb je dat mooi en vol emotie geschreven Wat een mooi laatste eerbetoon aan een ontzettend knap paard. Heel veel sterkte
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-21 09:16
Maflinger_S schreef:
Menno ... die zal er in een of andere vorm altijd voor je zijn en blijven.
Dank jullie wel, voor alle steunbetuigingen!
Gisteren stond er ineens een paardenbloem in de tuin. Die er eergisteren 100% nog niet stond. Ik had een moeilijke dag en was even in de tuin bezig geweest en alle planten water gegeven. Volgende dag een paardenbloem.
Wat een prachtige foto’s en een mooi eerbetoon. Veel sterkte
3timesmom
Geplaatst: 05-04-21 11:04
Wat een mooi eerbetoon, en wat hebben jullie samen mooie dingen mogen meemaken. Ik zie een blij paard en veel vertrouwen tussen jullie op de foto's. Dat is zo mooi om te mogen meemaken. Maar jee wat doet het zeer als dr een einde aankomt. Ik weet hoe het voelt. En ik hoop dat je na een tijdje weer net als ik naar alle foto's kan kijken met een glimlach en een warm gevoel. Heel veel sterkte,... en ja hij zal altijd ergens bij je zijn.
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 05-04-21 17:03
Wat een gemis en tegelijkertijd zoveel mooie herinneringen..... heel veel sterkte met het grote verlies
Niwla
Geplaatst: 05-04-21 17:28
Ach jeetje, Menno. Een bokticoon als je het mij vraagt. Heel veel sterkte!