Jou gouden maatje Christy en voor Elske een steun en toeverlaat. Zelfs mij heeft hij een keer toen ik verdrietig was aan het lachen gekregen. Hij was heel bijzonder en jullie hadden een hechte band. Dat is ook wat de foto's uitstralen. Je stond altijd voor hem klaar en tot het laatste moment waren jullie onafscheidelijk. Hou je taai, ik ben er voor je. Liefs x
SaraViavia
Geplaatst: 21-11-16 15:35
Heel veel sterkte nog Christy, zulke dingen blijven moeilijk. Bah, grote verliezen. Maar Willem had geen beter baasje kunnen hebben dan jou.
Boh ja wat zag hij er nog top uit voor zijn leeftijd. Ik kan me voorstellen dat je geleefd hebt met het idee dat hij nog heel wat jaren mee zou gaan. T leven is soms hard en gelukkig heeft hij er maar kort last van gehad. Het is een bikkel. Sterkte.
Wat een verdrietig verhaal, kan de tranen niet echt inhouden, weet hoe vreselijk moeilijk zoiets is en dan ook nog in zo'n korte tijd dat je moet schakelen. Heel veel sterkte. Het krijgt een plek, maar duurt even.
Wat een mooi topic en wat hebben jullie veel mee gemaakt samen! Koester deze herinneringen meis! Jou Willem, ster aan de hemel. Bij alle andere sterren en vrienden/ vriendinnen die we missen.
_Nynkeeee_
Geplaatst: 22-11-16 12:28
Heel veel sterkte!
Neon
Geplaatst: 22-11-16 12:50
Sterkte meid het is niet niks om je maatje zo plotseling te verliezen
Nog heel veel sterkte , wat had je hem er nog goed bij staan en wat naar dat hij zo ziek moest worden. Maar je was er bij en hebt alles gedaan, meer kun je niet doen.
Flowq
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-16 13:55
Wat mooi dat hij nog 1x in uitgelicht mag staan
Bedankt voor alle lieve reacties!
leonie1988
Geplaatst: 22-11-16 14:10
Veel sterkte met het verlies van Willem. Ik heb ook de tranen in mijn ogen staan nu. je hebt het heel mooi opgeschreven.
de liefde straalt uit je woorden en uit de foto's. Moeilijke maar eerlijke beslissing. Ik wens je heel veel sterkte in het geven van een plekje van dit verdriet.
Boetjewoor
Geplaatst: 22-11-16 14:57
Heel veel sterkte Christy Wat een verdrietig einde aan jullie prachtige verhaal.
Ik vind het ontzettend rot dat je niet langer van je oh zo gave Willem mag genieten. Wat een mooie laatste foto's. Bij het lezen moest ik gelijk aan deze foto denken. wat een plezier en lol hebben we toen hij gehad. Waaronder ik toen uit de bocht vloog de bosjes in. Ze waren alle 4 toen lekker op dreef. Nogmaals heel veel sterkte.