Pas toen ik liefs Buck zag staan zag ik dat het om "de" Levi ging.. Mooi beestje blijft het.. Veel sterkte met dit zware verlies.
kusvoorjou
Geplaatst: 09-05-15 12:13
Wauw doe regenboog is echt fantastisch! Ik geloof wel in zulke dingen. Op 14 februari dit jaar heb ik mijn merrie moeten laten inslapen en er vloog steeds een gele vlinder heen en weer. Nu als ik aan haar denk zie ik 9 van de 10 keer een gele vlinder in mijn buurt.. Dus die regenboog, is echt een teken. Heel bijzonder.
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik weet precies hoe je je voelt..
Je een eerlijke keuze gemaakt tegen over de prachtige Levi! Ik wens je heel veel sterkte, ik had tranen in mijn ogen toen ik je verhaal las, die knappe vent!
Ik hoop dat je veel kracht kan halen uit het idee dat jij het beste in zijn leven is geweest. En laat je maar lekker knuffelen door je kleine man Buck.
jeetje........... Kippenvel hier! Wat sneu, heb veel topics van je gevolgd, zo veel mooie plannen, en zo ontzettend jong. Wat een mooi mannetje, dat hij ondanks alle pijn en ellende zich zo enorm voor je inzette. Ik wens je heel erg veel sterkte in deze zware tijd, het verdriet zal niet slijten, maar Levi zal altijd voortleven in je hart en in je herinneringen. De foto met de regenboog is echt heel erg bijzonder.