Heb je topics over Umoyax altijd met plezier bekeken, de manier waarop je met zoveel liefde over hem sprak vond ik geweldig en ontroerend. Ook je laatste topic heb ik gelezen en vind het ook nu geweldig dat je deze keuze voor hem gemaakt hebt. Ik wil je heel veel sterkte wensen, ooit zijn jullie weer samen!
Don't cry because it's over, smile because it happened!
Nickyyyy
Geplaatst: 01-07-14 23:19
Alles is al gezegd, alle woorden klinken leeg. Nogmaals vanuit mijn kant wil ik je onwijs veel sterkte en moed toewensen. Je hebt de juiste beslissing voor je mannetje gemaakt, meer kon je voor hem niet doen hoe pijnlijk het voor jou ook moet zijn.
Houden van betekend ook los laten
Anoniem
Geplaatst: 01-07-14 23:19
Veel sterkte het is beter zo , dappere beslissing Hoe hard hij ook is
fargo
Geplaatst: 02-07-14 00:36
Op 5 april moest ik mijn Whizz in laten slapen, hij had tot 2 maal toe een koliekoperatie succesvol doorstaan en was super goed en fit gebleven na de laatste keer. Tot 5 april, een full blown koliek aanval en waarschijnlijk weer een gedraaide dunne darm. Dit was geen toeval meer, samen met de DA op de kliniek hebben we besloten dat het genoeg was mijn bijna 11 jarige vent heeft het niet gehaald. Het gevoel dat mij overheerst is dankbaarheid dat hij nu veilig is en geen pijn meer heeft en dat hem niets meer kan overkomen. Geen zorgen meer en geen angst of pijn.
Ik hoop dat je dat ook kunt gaan voelen, dat hij veilig is en geen pijn meer heeft, er kan hem nu niets meer overkomen.. Heel veel sterkte, je hebt alles voor je vent gedaan en dat weet hij.. Zorg goed voor jezelf!
Ach Amy... Er is al zoveel gezegd dat ik een beetje sprakeloos ben...
De paar keer dat ik je heb gesproken op show straalde de liefde er vanaf als je over hem sprak. Ik was overweldigd toen ik hem zag in Houten: wat leek hij op Aparan! Zo'n mooie toekomst voor zich...
Jij hebt de moeilijke keuze moeten maken waar ik ook voor stond 3 jaar geleden (gelukkig bleek het bij mijn merrie niet de kogelartrose te zijn die het helaas bij Umoyax wel was).
Heel veel sterkte gewenst met het verlies van jouw once in a lifetime paard. Dit paard heeft jou zoveel meegegeven en geleerd. Je neemt hem altijd mee in je hart...
Sterkte en erg dapper dat je deze beslissing hebt genomen.
Kim_RC
Geplaatst: 02-07-14 16:53
rocymax schreef:
Woorden schieten hier tekort, tranen lopen over mijn wangen... Vind het zo erg voor je, heel veel sterkte.... Mocht je van je willen afschrijven, mijn pb staat open....
wat afschuwelijk...zo jong en dan nu al kwijt raken...
Do not stand at my grave and weep, I am not there, I do not sleep. I am in a thousand winds that blow, I am the softly falling snow. I am the gentle showers of rain, I am the fields of ripening grain. I am in the morning hush, I am in the graceful rush Of beautiful birds in circling flight, I am the starshine of the night. I am in the flowers that bloom, I am in a quiet room. I am in the birds that sing, I am in each lovely thing. Do not stand at my grave and cry, I am not there. I do not die.
hij wacht wel op je,daarboven waar hij geen pijn meer kent ....
heel veel sterkte voor nu en vooral straks...
Joscaa
Geplaatst: 02-07-14 23:40
De beste en eerlijkste beslissing die je uit liefde gemaakt hebt Amy! Hoe moeilijk ook, het is helaas de beste beslissing die je hebt kunnen maken, het laatste waar je hem mee hebt kunnen helpen, iets doen voor hem wat hij ook altijd voor jou gedaan heeft. Sterkte