Oh Apple nee toch... Dappere beslissing maar toch wil ik je heel veel kracht wensen om de komende tijd door te komen. Prachtig paard was Kevin...en die foto is wel heel gaaf.
Ik ken Kevin nog van de tijd bij z'n vorige eigenaresse. M'n vorige merrie stond naast hem, ben een paar jaar lang bevriend geweest met de eigenaren, veel samen gereden en strandritjes gemaakt. Afgelopen jaren vond ik het leuk om op bokt af en toe weer wat over hem te lezen, hij heeft een supertijd bij je gehad hoor. Veel sterke.
Och nee toch, wat een naar nieuws..... En wat een verlies voor jullie, het was toch jullie grote bijzondere vriend waarmee jullie veel meegemaakt hebben. Ontzettend veel sterkte
Yasmine
Geplaatst: 01-01-14 21:06
Oh Apple, verschrikkelijk dat je na 11 prachtige jaren samen en talloze mooie ervaringen afscheid moet nemen van je lieve vriend. Kevin was zo'n knappe, stoere vent. Maar je hebt hem een mooi leven gegeven en alle mooie herinnering zullen je je hele leven bijblijven.
Heel veel sterkte met het verlies
fransje23
Geplaatst: 01-01-14 22:47
Jammer dat hij niet langer van zijn pensioen heeft kunnen genieten.
Lieve Appel, heel veel sterkte met dit verlies, respect hoe jullie voor hem gezorgd hebben en het harde maar goede besluit hebben genomen om hem zijn rust te gunnen...
Ook ik ben een van de Bokkers die het geluk had een strandrit op hem te mogen rijden in juni 2007, echt 100 % genieten en dat op een groot rijpaard met stormachtig weer. Ik bewaar er een mooie herinnering aan.
Imago01
Geplaatst: 03-01-14 23:46
Ah gossie , je hield er al een klein beetje rekening mee, maar het blijven vreselijke momenten. Het echte afscheid is altijd hard...
Fijn dat alles vredig is verlopen. Ik wens je hele mooie herinneringen toe aan je eerste eigen paard, en wát voor één!!!