Zoals je merkt ben ik ook niet zo actief meer op bokt... lees het hier nu pas... Maar zoals al gezegd op FB heel veel sterkte met dit verschrikkelijke gebeuren Toen in het las een paar dagen terug, schrok ik me echt de pleuris! Dit had ik nooit verwacht. Ik vind het zooooooo erg, maar ook zoooooo dapper van je, je beste vriend laten gaan.... Nogmaals veel sterkte
Heel veel sterkte met het verlies! En je liefde voor Jagger blijkt al uit het besluit wat je voor hem genomen hebt!
whitneyvdw
Geplaatst: 19-02-13 15:01
jeetje wat erg,ik heb wel respect voor je beslissing,wat moet dat moeilijk geweest zijn,ik heb een brok in mijn keel van hou je het verwoord heeft.heel erg veel sterkte met het verlies van je allerliefste maatje.
Hey Susan, Ik had het al op fb gezegd, maar op zo een mooi topic van Jagger wil ik ook zeker nog reageren.
Je hebt dit zo respectvol en liefdevol gedaan en geschreven, dat is echt heel bijzonder! Het verlies en gemis wordt er niet minder om, dat snap ik maar al te goed. Maar meestal heb je dieren maar x aantal jaren, voor Jagger waren het in ieder geval super jaren bij jou!!
Helaas kun je het Pharlap niet uitleggen. Hopelijk red hij zich een beetje. In ieder geval, heel veel sterkte samen!!
jesterlover
Geplaatst: 27-02-13 02:19
Wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte, jullie waren super samen!
Vera
Geplaatst: 27-02-13 15:19
Een prachtig team is geen team meer...... Hij blijft altijd in je hart; Hoofprints on your heart are now hoofbeats in heaven
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-13 17:37
Vandaag is het alweer twee weken geleden... Het lijkt al zo lang en toch voelt het ook net of hij er gisteren nog was.
Bedankt voor alle lieve reacties nog steeds!! Echt fijn
Miryamk
Geplaatst: 27-02-13 17:54
Hoe gaat het nou met Pharlap Susan?
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-13 18:07
Op zich wel goed. Hij eet goed en gedraagt zich normaal, maarja, hij mist wel zijn speelkameraadje. Soms gaat hij maar in zijn eentje een rondje rennen, maar dan kijkt hij ook echt zo van: daar is ook niets aan zo...