[IM] Dag lief meisje van me, ik hou van je!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

speedy_cindy

Re: Dag lief meisje van me, ik hou van je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:54

Wat een ontzettend moeilijke maar dappere beslissing.
Ik wil je heel veel sterkte wensen!

En wat een ontzettend mooie uitspraken doet je zoontje. :)

KarinT82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:55

Wat een prachtige foto's! Heel veel sterkte! Weet dat je een goede beslissing hebt genomen.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:57

Dappere beslissing! Je hebt de beste keuze voor je paardje gemaakt.
Sterkte!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 23:02

Sterkte! Wat een ontroerende stukjes tekst over de gesprekken met je zoontje. Dat zorgt er misschien voor dat het
verlies een klein beetje draaglijker wordt. Een eerlijke beslissing, nogmaals veel sterkte gewenst met het verlies!

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 23:16

Jeetje, wat erg voor je :( Ik had je vorige topic gelezen, dapper van je dat je eindelijk de knoop hebt doorgehakt! En wat een bijzonder kindje heb jij, wees er maar trots op.

Sterkte TS :(:)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 07:48

Heel veel sterkte TS... en er zal op jou gewacht worden daarboven!

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 09:10

Heel veel sterkte voor de komende tijd, om het verlies van Riverdance een plekje te geven. :(:)

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:45

REGENBOOG-BRUG

Gewoon aan deze kant van de hemel is er een plek die de Regenboog-Brug wordt genoemd.
Wanneer een dier sterft, dat heel dierbaar is voor iemand hier, dan gaat dit huisdier naar de Regenboog-Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor al onze speciale vrienden zodat ze samen kunnen rennen en spelen. Daar is een overvloed aan eten, water en zonneschijn en onze vrienden hebben het warm en behaaglijk.
Alle dieren die ziek of oud waren worden weer gezond en vitaal, zij die gewond of verminkt waren worden weer heel en sterk, net zoals wij hen herinneren in onze dromen van de dagen en tijden die voorbij zijn. De dieren zijn blij en tevreden, behalve voor een kleinigheid, ze missen allemaal iemand die voor hen heel dierbaar is en die achter moest blijven.
Allemaal rennen en spelen ze samen, maar er komt een dag wanneer er plotseling een stopt en staart in de verte. Zijn heldere ogen staan gespannen, zijn enthousiast lichaam beeft. Plotseling begint hij weg te rennen van de groep, vliegend over het groene gras, dragen zijn benen hem sneller en sneller.
Jij bent gezien en als jij eindelijk je speciale vriend ontmoet, omhels je elkaar in een vreugdevolle hereniging om nooit meer gescheiden te worden. Gelukkige kusjes regenen op je gezicht, je handen liefkozen zijn geliefde hoofd en jij kijk opnieuw in de vertrouwde ogen van je huisdier, die al zolang uit je leven weg was maar nooit uit je hart.
Dan gaan jullie samen over de Regenboog-Brug.....
Auteur onbekend

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:47

heel veel sterkte gewenst de komende tijd want het was een erg moedige beslissing!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:50

heel veel sterkte!

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 12:46

had ook al in je andere topic gereageerd,
maar heel erg veel sterkte er mee.
Zit dit echt met tranen in mijn ogen te lezen, zeker dat stukje van je zoontje.
Echt heel veel sterkte.

het zijn hele mooie foto's geworden!
Ik vindt het super dat je zo lang voor haar gezorgd hebt, ze mag blij zijn met zo'n baasje, maar het is een goede keus geweest om haar nu te laten gaan.

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:48

ElCid schreef:
REGENBOOG-BRUG

Gewoon aan deze kant van de hemel is er een plek die de Regenboog-Brug wordt genoemd.
Wanneer een dier sterft, dat heel dierbaar is voor iemand hier, dan gaat dit huisdier naar de Regenboog-Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor al onze speciale vrienden zodat ze samen kunnen rennen en spelen. Daar is een overvloed aan eten, water en zonneschijn en onze vrienden hebben het warm en behaaglijk.
Alle dieren die ziek of oud waren worden weer gezond en vitaal, zij die gewond of verminkt waren worden weer heel en sterk, net zoals wij hen herinneren in onze dromen van de dagen en tijden die voorbij zijn. De dieren zijn blij en tevreden, behalve voor een kleinigheid, ze missen allemaal iemand die voor hen heel dierbaar is en die achter moest blijven.
Allemaal rennen en spelen ze samen, maar er komt een dag wanneer er plotseling een stopt en staart in de verte. Zijn heldere ogen staan gespannen, zijn enthousiast lichaam beeft. Plotseling begint hij weg te rennen van de groep, vliegend over het groene gras, dragen zijn benen hem sneller en sneller.
Jij bent gezien en als jij eindelijk je speciale vriend ontmoet, omhels je elkaar in een vreugdevolle hereniging om nooit meer gescheiden te worden. Gelukkige kusjes regenen op je gezicht, je handen liefkozen zijn geliefde hoofd en jij kijk opnieuw in de vertrouwde ogen van je huisdier, die al zolang uit je leven weg was maar nooit uit je hart.
Dan gaan jullie samen over de Regenboog-Brug.....
Auteur onbekend

dit is echt een mooie manier om ernaar te kijken Y;(

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 16:05

Heel veel sterkte met je verlies.. ;( (zit ik dan op kantoor met tranen in mijn ogen.. Niet handig ;))
Wat heb je dat op een fijne manier kunnen doen (in bij zijn van de kudde), prachtig dat je haar dit kon bieden! :) ..En je zoontje is echt een heel lief mannetje zeg, wat een uitspraken/gesprekken hebben jullie samen: heel mooi! :)
Prachtige foto's heb je trouwens.. Heel mooi.. Nogmaals sterkte!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:00

Getver meis, weer tranen in m'n ogen. Heel veel sterkte komende tijd :(:)

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 13:17

wat een ontzettend ontroerend verhaal zeg, ik heb overal kippenvel en tranen in m'n ogen, ontzettend veel sterkte toegenwenst! Ik vind het wel een erg mooie manier van afscheid nemen, op de wei in haar kudde.. erg mooi..
nogmaals, heel veel sterkte! :(:)

en je hebt een speciaal zoontje, mag je trots op zijn!

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:34

Jeetje, wat verschrikkelijk mooi geschreven zeg. Ik reageer anders bijna nooit op een topic, maar ik wil je toch even vertellen dat de tranen me in mijn ogen sprongen..

Ik wens je onwijs veel sterkte met dit enorme verlies

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:34

wat mag jij trots zijn op jezelf, de manier waarop jij dit hebt aangepakt, zowel voor je paard als voor je zoontje!!
dit maakt het verlies niet minder zwaar helaas.
Heel veel sterkte

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 22:04

Charlotte, nogmaals heel veel sterkte ermee :(:)
Je hebt het beste gedaan voor haar!

Angela_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 22:41

Tranen in mijn ogen.... Heel veel sterkte! En wat heb je dat mooi geschreven!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 20:43

Wat lief om te zien dat het zoveel anderen ook heeft geraakt! Ik bekijk de foto‘s nog vaak, het blijft moeilijk maar de manier waarop ze is ingeslapen heeft geholpen. Ook mijn arts zei meteen dat het echt niet meer te doen was en op zich voelt het toch fijn dat een ander dezelfde mening heeft.. Ik zie haar nog haar laatste sprintje trekken, haar laatste appel eten, de laatste kusjes... Maar ik ben trots op haar, dat ze mijn maatje is geweest en nog zo lang zo mooi is gebleven van karakter. Al was ze tien jaar gewoon echt paard en heel weinig in de hand, ze was met haar bijna 1.80 nog even voorzichtig, lief en teder als altijd. Ze is en blijft verwonderlijk..

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:02

Ook vanmij nog veel sterkte, en wat heb je het goed " aangepakt" met je zoontje. De liefde straalt uit elk berichtje, eens komen jullie elkaar weer tegen !

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 23:11

Lieve reactie!! Mijn zoontje is bijzonder bijdehand dus ik moet hem alles wel duidelijk uitleggen. Hij wilt gewoon weten wat er aan de hand us en waarom zijn mama verdrietig was. Ik ben ervan overtuigd dat het altijd het beste is om de kinderen in liefde overal bij te betrekken. Ik ben niet van het liegen of verbuigen, ze moeten toch wennen dat sommige dingen nu eenmaal bij het leven horen en hoe je daar het beste mee om jan gaan. Zijn zusje is nog te klein, ik heb wel alles verteld maar ze kan het nog niet bevatten. Ben super trots op de kids! Mijn zoontje heeft het nu nog vaak over Riverdance en verteld dan dat ze een sterretje is. <3

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 11:32

Hoi Lotti , nog even een berichtje van mij ... ik wil je ook heel veel sterkte wensen met t verlies van je lieve meisje ... mooi dat je er zo open over kan zijn met de kindjes ! Dat maakt dat zij weten dat ze ook daarover met je kunnen praten op hun eigen wijze ... dag Riverdance over de regenboogbrug !
http://youtu.be/Fc0fwi1HNpE

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 11:38

Respect voor je keuze!
Heel veel sterkte!

Prachtige foto's!

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 22:40

ik heb nog maar pas geleden dezelfde beslissing moeten maken...moeilijk, maar de enige juiste.
heel veel sterkte met het verlies van je meisje!!