oooh, wat lieve reacties van jullie meiden! Dank jullie wel, koester jullie BWP nog maar wat meer (als dat nog kan) en geniet van alles, van het aanleren van springen en noem maar op!!!
oeeff wat erg ons ouwe trouwe kammeraadje zat toevalg van de week die oude tijd nog op te halen dat ik met harley en vriendlief onze handen vol hadden aan die gekke maar lieve leuke poown hij heb veel mensen leren rijden maar ook flink voor de gek gehouden met ipv links af rechts af te slaan of stilstaan en niet meer vooruit willen..
rustzacht lieve harley. het ga je goed.! margreet veel sterkte met dit grote vlies..
Aller eerst sterkte met je verlies van onze grote vriend , was er stil van ,ook om het via via via te horen , ik had voor Harley toch een heel ander einde gehoopt, zo van een jaar of 30 vredig inslapen in een weitje , maar het mocht niet zo zijn . de natuur is soms heel wreed . Zijn fotos hadden al een ere plaats bij mij aan de muur , Rust zacht mijn lieve Harley bedankt dat je ook 9 jaar mijn vriend geweest bent.
oef ben een tijd niet op bokt geweest en lees je topic nu! Greetje heel veel sterkte! kop op! en koester de gedachten aan harly en het feit dat je het beste baasje voor hem was wat tie maar kon wensen!
Lieve Harley, Vandaag hebben we veel over jou gepraat, er werd naar je gevraagd en van het één, kwam het ander. Zoveel mensen krijgen nog tranen in de ogen als we het over jouw einde hebben. Ik kan er nog steeds niet bij dat het zomaar ineens 'over' was. We missen je heel erg, er gaat geen dag voorbij dat je naam niet even genoemd wordt. Alle spullen liggen nog steeds in de bijkeuken. Je staart, je mooie manen. Het moment is gekomen om op zoek te gaan naar wat wij het allermooiste sieraad vinden om jouw mooie haren in te gebruiken. Je halstertje blijft aan de kapstok hangen, je geborduurde dekje ligt op de zadeltrolley, het stalbord hangt in de bijkeuken en je hoefijzertjes hangen nog in het plastic zakje van de dierenkliniek aan de kapstok... ik denk dat het tijd is geworden om die aan het tuinhuis op te hangen, misschien morgen.
Rust zacht boef.
Ik heb net dit hele topic voor het eerst doorgelezen, wat bijzonder dat zoveel mensen meeleefden met ons, en dank jullie wel allemaal.
we zijn 8 maanden verder... ik mis je nog steeds zo vreselijk... je rook altijd zo lekker naar Har, daar werd ik zo vrolijk van... manneke, wat heb je een gapend gat in onze wereld achter gelaten...
langzamerhand krijg ik een steeds betere band met Mick en soms vind ik dat ineens zo vreselijk gemeen, alsof ik je ergens in de steek laat... ik ben zo bang dat de herinneringen vervagen ben de hele dag al helemaal naar ervan, ik baal ervan dat ik niet meer foto's van je heb en ik had nog zo graag leuke dingen met jou gedaan
har zit in je hart, dat maakt een herinnering rotsvast!!!
nee meis, die vervagen niet....
Smickey2011
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-12 07:52
Dag gekke Harlekijn
Vandaag ben ik erg verdrietig, ik heb de hele nacht wakker gelegen jochie, het is vandaag 1 jaar geleden en het is niet te geloven! Alweer één jaar dat we je niet elke dag zien.