Wouw wat een mooi paard was het , ik heb je andere topic ook gelezen en deze ook en echt meis je hebt de juiste keuze gemaakt daar hoef je niet over te twijfelen. Je hebt hem nog 2 hele mooie jaren bezorgt en hij zal in gedachten altijd bij jullie zijn !!!!
Ontzettend mooi! heb echt respect voor je ! en echt enorme sterkte! heb het echt met jullie te doen. en ik weet zeker dat hij die 2 jaar super van jou heeft genoten.
Jeetje meid, wat een moeilijke beslissing. Hij heeft twee mooie jaren gehad, daar mag je trots op zijn.
VanHuisUit
Geplaatst: 22-10-10 17:51
Wat een geluk dat jullie elkaar hebben getroffen, wat een verdriet dat hij er niet meer is. Heb ook een dravertje gehad, vond haar ook echt heel speciaal. Sterkte.
_biondaa
Geplaatst: 23-10-10 18:42
Wauw, wat mooi geschreven, hij lijkt me een paard van goud. Hij hield van jou door voor je te stoppen, (toen je je evenwicht verloor) Jij houd van hem door hem te laten gaan.
Sterkte, heeel veel sterkte.
joyce311
Geplaatst: 23-10-10 22:47
haaj kybi ik dacht ik reageer ook even! ik heb dave namelijk ook gekent het was zon super paard hij liet geen enkel pijn merken bij haar ondangs alles hoop ik dat je erover heen komt, ik weet nog dat ik zei dat ik even niet kon komen ik moest het zelf ook even door hebben want kon het gewoon niet geloven, nu nog niet. het zwarte paardje met zijn schattig hoofdje wat niet meer naar je kijkt als je het hek door komt, een lege stal! Ik weet dat je sterk bent! en weet ook dat dave er rust mee heeft! Veel sterkte!
En we gaan wat met zn mooie staartje doen dat beloof ik je!
Rust zacht lieve davee!! (L)
joyce311
Geplaatst: 24-10-10 15:57
ik lees hem nu al voor de 4e keer en elke keer heb ik de tranen in mn ogen super verhaal echt serieus!!
xxx(K)
kimgirltibor
Geplaatst: 24-10-10 16:04
Je mag trots zijn dat jij hem nog 2 mooie jaren heb kunnen geven! Heel veel sterkte!