Heel veel sterkte de komende tijd. Hij had zich geen beter baasje kunnen wensen. Je hebt alles voor hem gedaan en hem alles gegeven wat je kon. Lieve Dutch heeft nu zijn rust
Mooie Dutch... Ik ben hem een paar keer tegengekomen in topics, ik kan mij nu herrineren dat je hem op een keuring/show uitbracht en je ontzettend trots was op deze knapperd.
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van dit prachtige paard.
Jeetje, ik zie dit berichtje vandaag pas en schrok er echt van. Al die leuke foto-topics van die mooie stoere Dutch gaan weer door mijn gedachten heen.... Héél veel sterkte Monique!!
bnb
Geplaatst: 05-09-09 14:15
O wat grijpt me dit weer aan!! Ik wens jou heel veel kracht om dit verlies te boven te komen! Wat verschrikkelijk om die mooie man zo snel al te laten gaan, maar wat sterk en dapper van je! Ik brand een kaarsje voor jullie samen en hij wacht op je, zeker weten!! Sterkte, Betty.
Mijn shetlandermerrie is alweer een hele tijd terug ook overleden aan droes, alleen zij is overleden terwijl ze er zo ziek van was. Lijkt me verschrikkelijk na zo'n tijd er achter te komen dat je paardje er dus nog niet helemaal van af is....
Ohh, Monique, ook ik schrik een beetje van je topic. Ontzettend veel sterkte met het verlies van je grote vriendje, wat moeilijk om je beste kameraad zo jong los te moeten laten...
Ik heb je eens ontmoet op een clinic bij Francis, toen was het nog een klein manneke en heb al je foto topics gevolgd, woorden schieten idd tekort..
MissPippin
Geplaatst: 07-09-09 20:45
sterkte
Bravura
Geplaatst: 08-09-09 09:21
Ach wat een ellende.... zo jong, zo mooi... Ik wens je heel veel sterkte om dit verlies te verwerken....
Gisela
Geplaatst: 08-09-09 13:14
Och meid, wat een vreselijk verlies.... We hebben nog gesproken over Dutch op het NK Wanroy.... ik wens je heel veel sterkte!
Jeetje, ik zie dit topic nu pas en ik schrik er van................. Niet Dutch, niet die geweldige knappe vent van je, het is niet eerlijk. De mooiste en beste worden altijd het eerst weggehaald. Heel heel heel veel sterkte met het verlies van je ventje....
DieL_Zor
Geplaatst: 19-09-09 20:45
Ik zit hier met tranen in mn ogen te lezen... Sterkte met het verlies van je maatje
Ik heb niet heel dit topic doorgelezen, ik had het al moeilijk genoeg na je begintekst! Wat een mooi paard was hij! En wat een mooie tekst heb je daar geschreven. Heel veel sterkte door deze moeilijke tijd! dikke knuffel