Ach jeetje, wat een verdrietig bericht ..... Ik wil je heel veel sterkte wensen !
Luckymoon
Geplaatst: 26-07-09 22:12
Tjé Stef, wat een narigheid allemaal zeg de laatste tijd...
Ik herinner me Honey nog het meest in het zwart-gele setje...haar mooie kunstjes (want die kon ze!!) aan het doen voor het promotieteam van de NMPRS.
Heel veel sterkte met het verlies en ook heel veel sterkte met Jamaica..
unamie
Geplaatst: 27-07-09 07:36
Jeetje wat verschrikkelijk Stef Jullie waren zo'n 2 éénheid samen Heel veel sterkte!
Mikkee
Geplaatst: 27-07-09 08:27
Ow Stef, ik schrik me een hoedje! Wat een nare periode moet dit voor je zijn. Stuur ik jou eerst een vorlijk berichtje en vertel je me daarna dat jouw 'allessie' overleden is... Heel veel sterkte
Carolinef
Geplaatst: 27-07-09 09:19
wat vreselijk oneerlijk, heel heeel veel sterkte xx
jeetje stef, ik schrik hiervan, ik weet nog goed dat ik bij je was en je honey al haar kunstjes liet zien. fantastisch vond ik dat. jullie waren een team. ik wens je echt heel veel sterkte. xxx lonneke
Stom toevallig kwam ik mijn man vorige week met zijn camera tegen toen ik een ritje aan het maken was... Wie had toen kunnen denken dat dit de laatste foto zou worden?
whitneyvdw
Geplaatst: 27-07-09 15:02
jeetje stef dit had je nooit kunnen vermoeden,echt vreselijk voor je dat je zo plotseling afscheid moest nemen.jullie hoorden bij elkaar,dit is echt niet eerlijk.ik vind het wel een hele mooie foto,ik hoop dat je dit ooit kan verwerken.ik wens je nogmaals weer heel veel sterkte.
#Ymke#
Geplaatst: 27-07-09 15:54
Och nee toch Stef! Je kleine zwarte monstertje Heel erg veel sterkte de komende tijd..
Jeetje.... Ik kom je topic nu pas tegen... Heel veel sterkte Stef... Velen hebben het al gezegd, maar Honey en Stef, dat was een icoon op Bokt, van het eerste uur, zo bekend...
Veel sterkte... Mooie foto hierboven op de pagina nog...
parouscha
Geplaatst: 29-07-09 15:44
Ohnee stef wat verschrikkelijk! Ik las het net heel toevallig en ik wil je heel veel sterkte toewensen met het verlies van Honey
Je grote kleine meid!! Je allessie......... zolang ik je ken was het Honey voor en Honey na........
Jullie waren een twee eenheid........ meiske toch, wat zul je een verdriet hebben.........
Ik kan niks voor je doen.......... het enige wat ik kan doen is virtueel een arm om je heenslaan en je zachtjes door je haren strelen, een dikke knuffel geven en je fluisteren dat het met haar wel goed zit nu.....