Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snackie schreef:Ik heb mijn paard naar van veen gebracht (slager) en ben alleen niet bij het schot geweest. je wilt je paard niet zien vallen.
Maar daarna ben ik wel bij hem geweest..en daar heb ik nooit spijt van gehad.
.
en gek genoeg heb ik er nog steeds niet echt vrede mee. Ik voel me nog steeds schuldig ookal hebben zoveel mensen gezegt dat ik alles heb gedaan. Maar heb ik dat ook echt wel.. en was dit het ook echt..? weer eventjes terug bij af, wat mis ik mijn knappe jongen..
kan het nog steeds niet geloven dat de tijd zo snel is gegaan voor me gevoel was het gister oh wat mis ik me mannetje
Echt heel knap! Ik weet niet of ik je het na had kunnen doen.Kiwi_ schreef:Snackie: Ik vind van jou altijd echt dat je zo in het voordeel van je paard gehandeld hebtEcht heel knap! Ik weet niet of ik je het na had kunnen doen.
Ik vond het jammer dat het verhaaltje over de dood van het paard moest gaan, daarom heb ik ook maar niets opgestuurd. Niets tegen de mensen die het wel gedaan hebben hoor, maar ik wil mijn paard anders herdenken.