Daaf is ingeslapen op het erf. De boer had een heel mooi "bedje" voor hem gemaakt.Zodat hij niet te hard neer kwam. (Ook al heeft hij niet meer gevoeld dat hij neerkwam..) Ik waardeerde het echt:) En Daaf kon nog even vanuit dat punt zijn weitje zien..
Lekker op het weitje waar ze nooit meer mocht komen vanwege de chrinische hoefbevangenheid.Ze heeft daar nog fijn 2 uurtjes zichzelf helemaal vol kunnen eten......en genieten.
Thuis. Ze zou naar de kliniek gaan, maar het was al te laat. We waren bezig met laden, maar het is niet gelukt, ze is in de schuur gevallen. Keek een laatste keer op en was weg.
Buiten in de wei in de regen hij lag daar al neer toen ik aan kwam, hij was wel nog niet dood dus is de veearts gekomen en heeft hem ingeslapen.Was wel fijn, de twee shets zijn nog afscheid komen nemen van hem.
Black hebben we in laten slapen in de kliniek Slootdorp nadat de foto's een dubbele bovenbeenbreuk uitwezen en hij hieraan helaas niet meer geholpen kon worden
Die van mij word vanmiddag in de wei ingeslapen zodat haar vriendinnetjes afscheid kunnen nemen. Door de gevolgen van chronische hoefbevangenheid. Ook zij heeft vandaag en gister lekker van het gras mogen genieten.
Mijn lieve Sandy hebben ze in moeten laten slapen in een operatiezaal in de kliniek in Luik.. Ze had koliek en een operatie mocht niet meer baten.. :'(
1tje in het bos..onder de rengalop.. 2 in de stal.. 1 is buiten bevroren.. 1tje is gewoon vredig buiten gestorven.. een paard van 35 jaar had zijn beste tijd gehad..
in de wei, we dachten eerst dat het koliek was... de dierenarts heeft hem wel een beetje geholpen (hij was 33, een oud hart) k mis hem echt en ik ben echt niet de enige!