[IM] Van wie heb jij afscheid moeten nemen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 00:16

het paard van mijn moeder waar ik veel van hield.

Een manege paard waar ik me aan gehecht had (stom als ik ben...Heb me nooit gehecht aan manegepaarden maar zij...)

Zamora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:36

pebbles, lease-paardje geweest en heb haar veulen gekocht(gelukkig)...

Colandro

Re: Van wie heb jij afscheid moeten nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:51

1e keer was van een manege paardje, een fjord Jack, Ik moest weg bij de manege, Ik was nog redelijk jong en moest af en toe wel eens huilen maar kon er verder wel redelijk mee omgaan..!

2e keer is nog niet zo lang geleden 25-02-'06 Van mijn 2 jarige shetlander Sadaya,,Het was niet de bedoeling dat ze verkocht zou worden, (voor meer info profiel voor belangstellende) Ik kende haar vanaf haar geboorte, Ik heb van haar geen afscheid kunnen nemen!,, Ik kan er ook zeer zeker niet mee omgaan, Ik weet ook niet hoe ik met haar verlies moet omgaan, Het is bijna 3 maanden geleden en ik huil soms nog elke nacht ,, Ze was echt speciaal (voor mij)

XX

poema

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 12:30

De allereerste keer van mijn opa, ik was toen nog heel jong en begreep het dus allemaal niet. IK kan me nog herinneren dat ik met mijn ouders en broer's zussen in een kamer stond, mijn oma was er ook en vertelde dat hij niets meer kon en dat hij sliep. we mochten afscheid van hem nemen. Maar ik durfde hem niet aan te raken, wat daarna is gebeurd weet ik niet meer.
De 2e keer was me lievelingspony op de manege. Deze was al oud. Ze heette granny. IK kwam naar de manege om te lessen. Zie ik een briefje op haar stal staan. Het ging over dat ze nu ergens was in een heel groot weiland en daar heel gelukkig was.
De 3e keer was mijn verzorgpony, daar heb ik het nog steeds heel moelijk mee. IK was dag en nacht met haar bezig altijd maar poetsen en knuffelen! Ze was zo lief! je kon zo een klein kind van 5 op haar rug zette. IK mis haar echt heel erg!
De 4e keer was mijn kat. IK fietste naar mijn pony zie ik heleen (iemand van stal) Heel verdrietig. Ze zei jette kom is mee... zie ik daar mijn lieve mickey in de berm liggen waarschijnlijk aangereden. Toen kreeg ik ook een hele grote schok! IK zie dat beeld nog steeds voor me! ook hem mis echt ontzettend!
De 5e keer was mijn lieve konijn. IK kwam thuis zegt mijn broertje van toen 4 jaar: Jette je konijn is ziek. Kom ik daar aan ligt ze dood in het gras! IK weet nog steeds niet waar dat van kwam!
De 6e keer was mijn andere konijn. IK had haar voor mijn 6e verjaardag gekregen en ik heb haar gehad tot vorig jaar zomer dus 8 jaar! ik was toen helemaal alleen thuis mijn ouders waren een weekje weg. Ook waren de honden van mijn tante aan het logeren. En of het allemaal nog niet genoeg was moest die hond van mijn tante ook worden ingeslapen!
Verder ben ik nog hamsters kwijtgeraakt en nog een hele lieve pony op stal!
IK heb best veel mee gemaakt maar ik rij nog steeds paard en heb nog steeds huisdieren!
Ik ben nu wel wat banger dat bijvoorbeeld mijn ratje in eens dood in zijn hok ligt!
Sorry voor het lange verhaal! Maar wat ik heb meegemaakt is ook best wel veel!

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:41

ik heb vorig jaar rond november, afscheid moeten nemen van een pony van mijn vriendin. ik reed daar best wel vaak op en hij was heel ondeugend. ik mis hem heel erg! rust zacht Quickly, zal je nooit vergeten.
ik heb een plukje van zijn staart in me kamer hangen.
en denk nog vaak aan hem.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:04

Maart 2005 heb ik afscheid moeten nemen van Johnny, m'n toen 4 jarige shetlandruin.. Hij kreeg hele erge koliek en kwam er niet meer bovenop, we hebben zo hard gevochten maar het mocht niet baten...

In juli 2005 heb ik mijn allergrootste liefde Bram moeten laten gaan... Hij leek koliek te hebben, maar in de kliniek na een echo bleek hij een tumor ter grootte van een voetbal in z'n buik te hebben... Het is zo oneerlijk, zaterdag kreeg hij pijn en zondag was het over... mis hem nog elke dag...

celintjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:52

Ik heb afscheid moeten nemen van een paard waar ik werk. Ze was gedekt door United en overleed door een gaskoliek. Doordat het veulen gedraaid was, heeft ze haar gassen niet kwijt gekunnen, ze is met spoed in Duitsland geopereerd, en is na de operatie in Shock geraakt. Het schijnt dat paarden die in shock geraakt zijn, en niet meeruit kunnen komen.. Ze is hieraan helaas overleden, en het veuelen met haar..
RIP lieve Joniek!!!!!
xxx Hanneke
Afbeelding

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:25

nouja natuurlijk zijn er op m'n manege best wel vele paarden weg gegaan of nouja dood gegaan maar het meest erg mis ik Rex.

Rex wat de liefste pony die er op de manege te vinden was, het was mijn lievelings fjord door dik en dun ! helaas heeft zijn leven niet lang mogen duren hij is ongeveer 5 of 6 jaar oud geworden, ik mis iedere keer dat ik zijn onwijs mooie foto's bekijk steeds erger. Lieve rex, ik hou van je !! ik ben blij dat je nu geen pijn meer hebt (F) .

Groetjes Geeske

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 13:51

bij mij is het ook een flink lijstje helaas

Bell Ami 20 jaar geworden
BamBam 24 jaar geworden
Freggel 1 jaar geworden
Roxanne 8/9 jaar geworden
en als laatste Jamaika 13 jaar geworden.

Noppes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 17:33

Mijn verzorgpaard waarvan ik echt alles heb geleerd, ik heb zo'n fijne tijd met hem gehad..

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:40

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:30