Zilver, je was goud…

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ezellover25

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:48

Verdorie.

Ik hoop dit bericht over pas 15 jaar te lezen.

Lieverd heel en heel veel sterkte.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:51

Wat een afschuwelijke ervaring en verhaal naar het einde toe (prachtige foto's en herinneringen heb je gedeeld), dat je op deze manier afscheid moest nemen. Heel veel sterkte gewenst met dit verlies ;(

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:53

Jeetje wat ontzettend verdrietig..
Ik las altijd je topics van Zilver.
Wat een ruwe en wrede manier om je paard te moeten verliezen. Ontzettend veel sterkte Y;(

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:54

Jeetje, ik zat vandaag even je topic te lezen over je dames, ik was nog niet bij de bevalling en nu dit bericht, wat een schok.

Heel erg veel sterkte gewenst, ik zou echt niet weten wat ik verder nog kan zeggen.

Zoolgangster

Re: Zilver, je was goud…

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:55

Wat een enorm verlies van een geweldig paard! Heel veel sterkte!

Room_Soesje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:03

Ook ik als stille meelezer wil je heel veel sterkte wensen met dit gigantische verlies Y;(
Prachtige, lieve Zilver, je had nog heel lang op aarde moeten blijven en wat zal je worden gemist.
Ik hoop dat je ter zijner tijd de rust vindt om dit verlies een plekje te geven maar voor nu heel veel sterkte en succes met je eigen bevalling :knuffel:

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:08

Ik weet nog goed dat je je soulmate jaren geleden verloor, en dan nu voor de tweede keer je soulmate op een afschuwelijke manier kwijt raken.
Wat een liefde gaf ze aan haar kinderen, en wat is ze een top moeder geweest.
Ze leeft voort in haar nakomelingen en in je hart, en ik hoop dat haar dochters haar spirit voortzetten.

Heel veel sterkte met dit zware verlies.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:11

OMG wat erg.
Ik vertelde hier thuis nog over een bokker en haar twee paarden, alle drie zwanger tegelijk. Las ik gisteren over je eerste, nou nog twee te gaan heb in hardop gezegd.
En dan is dit echt gruwelijk, wat een hel.. ik vind het echt heel erg voor jou, voor zilver, je familie en alle paarden die erbij waren.

Eretria

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:13

Niet te bevatten zo’n verlies, laat staan op zo’n manier. Wat hangt er voor jou een gigantisch donkere wolk boven het fokken…
Ik kan mij nog goed herinneren dat je haar ging beleren en hoe speciaal ze altijd al geweest was. Zo’n paard is niet te vergeten. Geef haar kinderen een extra dikke knuffel.. ze zal altijd voort blijven leven in hen, en de herinneringen aan haar zullen zorgen dat ze voor altijd is! :(:)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:14

Gouden Zilver...

Een topper die zoveel mooie veulens heeft gegeven en nu op een afschuwelijke wijze het leven heeft gelaten, woorden schieten te kort. Heel veel sterkte met het grote verlies :knuffel:

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:15

Tsjongejonge, wat een wereldpaard als je het zo allemaal op een rijtje zet. Ongelooflijk dat dat alles in een paar uur over kan zijn.

Jullie hebben samen drie levens in sneltreinvaart geleefd, zoveel hebben jullie gedaan en meegemaakt.

Heel veel sterkte met het verwerken van deze klap. Op dit moment overheerst het verdriet, maar over een tijd zal de trots de overhand krijgen, dat geloof ik echt, en dat gun ik je ook. :knuffel:
Vanaf nu heeft iedere wolk in je leven wat extra silver lining. ❤️

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:18

Zilver, het prachtige goud, is er niet meer
Jou knappe zilver heeft jou een prachtig meisje gegeven.
Jou droom meisje, voor altijd nu aan jou zijde.

Zilver kijkt op jou vanuit de groene weides. Daar is ze met faline over jou aan het waken,
Samen met Cisco en Lady. Zij laten je niet in de steek, ze blijven bij jou op je schouder

Meis, je weet wat ik je heb gezegd, er komt een lief kaartje naar je toe.
Mijn hart huilt nog steeds enorm mee.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:24

Och jemig, wat schrijf je liefdevol over je prachtige Zilver die nog heel veel jaren in de wei had moeten lopen, je tweede kindje had moeten leren kennen.... Wat een horror afscheid...

Heel heel heel veel sterkte met dit enorme verlies :(:) ;(

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:25

Je hebt een heel mooi eerbetoon geschreven. Recht uit het hart. Het is helaas heel heel naar. Tranen weer in mijn ogen.
Sterkte lieve vrouw. Dat ze voort mag leven in haar prachtige kinderen!

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:38

Ach nee toch, wat vreselijk. Heel veel sterkte met dit verlies

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:44

Nee toch… Wat een vreselijk verhaal! Ik spiekte als stille meelezer regelmatig mee, want ik was ook hartstikke benieuwd naar de “3 zwangeren”… Mooie Zilver, wat hartverscheurend om op deze manier afscheid te moeten nemen ;(

Heel veel sterkte… Ook met de laatste loodjes van je eigen zwangerschap, Zilver zou niks liever willen dat je daar toch nog een beetje van probeert te genieten ondanks dit intense verdriet :knuffel:

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:48

Ik ken je niet, maar mijn hart huilt voor je en de tranen staan in mijn ogen na het lezen van dit prachtige verhaal met een hartverscheurend, verdrietig einde. Heel veel sterkte met het verwerken van dit immense verdriet. Hopelijk leeft het karakter van je bijzondere merrie in haar dochter voort Y;(

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:53

Heel veel sterkte Y;(

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:55

Hier ook nogmaals veel sterkte ! Wat is dit topic een mooie trip down memory lane mbt al die mooie foto's en topics van jullie. Ik hoop dat ze dat voor jou ook voor altijd mogen zijn samen met de kleine die de toekomst gaat zijn. Maar nu eerst het heden, en dat is ontzettend klote :(:)

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:58

Wat een ontzettend mooi eerbetoon voor Zilver. Een eerbetoon wat je eigenlijk pas over minstens 15 jaar had moeten hoeven schrijven.
Heel veel sterkte voor jou, maar ook voor de mensen om je heen die deze traumatische gebeurtenis met jou hebben meegemaakt.

Zus

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:59

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Zilver Y;(

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:00

Wat ontzettend verdrietig ! |(
Heel veel sterkte de aankomende tijd ! :(:)

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:00

Noooh
Zilver, voor mij echt een bekend bokt paard, wat een poedersuiker einde van jullie verhaal...
Heel veel sterkte met dit verlies :knuffel:

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:02

Ik zag de titel en dacht: “dat kan toch niet die Zilver zijn, die gaat straks bevallen, die is nog jong”.
Dit is echt vreselijk nieuws! Ocharm, dat je haar op deze manier moet verliezen.
Ik weet niet goed wat zeggen. Het is traumatisch, het is veel te vroeg.
Heeeel veel sterkte!

Dovahkiin

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:06

Jeetje hier schrik ik oprecht van. Heel veel sterkte !! :knuffel: