Angel is er niet meer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xoranlover

Re: Angel is er niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 19:23

Heel veel sterkte ik was heel toevallig vorige week oude foto’s terug aan het kijken en kwam een shoot tegen van jullie toen in de weerter bossen. Ik vond haar echt een geweldig paard.
Nogmaals heel veel sterkte.

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 20:48

Gaabje schreef:
Ik sluit me aan bij vele reacties, vanaf HPS zijn jullie samen al een bekende. Op Bokt toch iedere keer weer een geluksmomentje als ik zag dat jullie samen nog lekker gingen. Helaas dan nu op een hele vervelende manier jullie verhaal tot een einde gekomen. Heel veel sterkte met het een plekje geven Y;(
Ze zal altijd een speciaal plekje hebben, bij jou en zo te lezen een hoop mensen.

Hier heb ik niks meer aan toe te voegen. Ken jullie ook nog van HPS en vond jullie zo prachtig samen. Heel erg veel sterkte!

Hollyleaves

Re: Angel is er niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 21:36

Wat vreselijk om te lezen dit... enkele dagen geleden dacht ik nog, hopelijk weer een jaar lang in the picture van Angel binnenkort, volg jullie al jaren en werd altijd zo blij van jullie foto's. Wat ongelooflijk triest dat je op deze manier afscheid hebt moeten nemen. Heel erg veel sterkte...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 21:38

Heel veel sterkte