troi schreef:Hey TS, bel je da en vraag om een afrondend gesprek. Ik gok zomaar dat die het minstens zo poedersuiker vind als jij en graag je vragen wil beantwoorden. Anders blijf je hangen in de 'misschien' en 'had ik maar'. Daar wordt niks beter van.
Ook, overweeg om dit topic te laten sluiten. Het doet alleen maar meer pijn bij elke reactie. Zeker van degenen die er niet bij waren maar 'zeker weten dat er grove fouten gemaakt zijn'. Ik heb sowieso al moeite met bakrandridders en al helemaal bij zoiets pijnlijks!
Dit is het enige juiste advies.
Mensen gaan hier alleen maar gissen en ik denk dat je veel beter op je plek bent bij je eigen dierenarts om dit te bespreken.
Hij zal een reden hebben gehad om het zo te doen en misschien zijn er wel medische verklaringen waarom je paard zo heeft gereageerd. Maar de enige die jou kan helpen is je dierenarts dus bel hem op en vertel waar je mee zit. Want ik kan mij heel goed voorstellen dat dit aan je knaagt en wellicht ook bij je DA. Dat zijn ook mensen die het beste voorhebben als het einde er is.
Mijn paard is vandaag precies 6 jaar geleden overleden en heeft ook geen infuus gehad. Hij is wel heel rustig gegaan. En mijn ervaring op de dierenambulance heeft mij geleerd dat DA er soms een andere aanpak bij hebben en dat dieren ook wel eens verschillend reageren op een euthanasie.
Heel veel sterkte ik ben ervan overtuigd dat je het juiste voor je paard gedaan hebt.