Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Willem, bizar hoe snel het verloop van zijn ziekte geweest is. Wat zag hij hij er nog goed uit zo stoer voor de wagen!
Mooie foto's van het afscheid en wat zag hij er nog goed uit voor zijn leeftijd!
Nogmaals sterkte
Maflinger_S
Geplaatst: 19-11-16 23:25
Jeetje, wat een bikkel moet Willem zijn geweest dat hij met een tumor iets kleiner dan een voetbal bij zijn ruggengraat nog zo lang heeft doorgelopen. Of dat ding is als een malle gegroeid in korte tijd. Hoe dan ook, dat was een strijd die jullie zo te lezen niet konden winnen. Sterkte met het verlies van je topper.
Wat ben ik blij dat ik nog even afscheid van hem heb kunnen nemen en jou even heb kunnen knuffelen Hij is nu weer bij Jan en bij Soc. Ons droomspan ik mis ze zo!
Voor altijd in ons hart sterkte lieverd, je weet me te vinden
Flowq
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-16 16:13
Ontzettend bedankt voor al jullie lieve berichtjes.
Chasey, dat klopt inderdaad. Daar hebben we toen samen aan meegedaan Jul: ik ben ook blij dat je nog bij hem geweest bent, ben je nog steeds dankbaar. Nu kunnen ze boven weer schitteren als tweespan.
Hij was voor zijn leeftijd inderdaad nog erg kwiek en goed in de spieren. We gingen ook nog vaak samen op pad waar hij heel veel van genoot. En inderdaad wat vele ook zeggen, wat moet hij hard voor zichzelf zijn geweest om er lang mee rond te lopen, hij liet nooit pijn zien. Hoe lang zullen we helaas nooit weten.
Wat een aangrijpend verhaal zeg voelde echt een brok in mijn keel en tranen op komen ik wens je heel veel sterkte en vind het zo ontzettend knap dat je er voor gekozen hebt hem niet langer te laten lijden
Wat een verhaal.... ben er stil van! Hoe snel zoiets kan gaan.. zo ben je nog op vakantie en zo moet je, je beste vriendje in laten slapen. Nog heel veel sterkte met het verlies!