Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flevolander schreef:Hey Marleen, blijft elke keer weer heftig om een topic of bericht over hem voorbij te zien komen op bokt of fb..
Wellicht moet je dit topic is doorlezen.. Kan ook erg accuut optreden.. Wellicht past het in het ziektebeeld wat Jitze liet zien..
[MD] Botulisme
Marleen_vA schreef:Het is echt zoooo zwaar !
Indy29 schreef:Marleen_vA schreef:Het is echt zoooo zwaar !
Heel veel sterkte kan ik je wensen, ik weet zoo goed wat je door maakt.
Ik verloor vorig jaar mijn ventje. Ook koliek symptomen, en als de dierenarts er was, was het toch weer geen koliek. Het ene moment denkende dat we een stapje vooruit gingen, het andere moment weer 3 achteruit. Ze konden me niet vertellen wat hij nou had en waarom hij niet herstelde. Uiteindelijk ook door laten sturen naar Utrecht, hier konden ze het ook niet vinden, niet tijdens opvoelen, niet op een echo. Dan bleef alleen opereren nog over. Nog een kus en nog een knuffel en toen werd hij al opgehaald. Tijdens de operatie bleek dat zijn blinde darm voor 80% was afgestorven, zijn dunne darm werd al niet meer doorbloed en was spierwit en zijn darm zat vol bloedingen en zou ook afsterven. Ik heb de operatie laten stoppen en hem in laten slapen, dit paard moest zo'n pijn gehad hebben.
Inmiddels zijn we ruim een jaar verder en ik mis hem nog elke dag. Al weet ik dat er geen keus was en dat hij geen kans had, het blijft heel moeilijk.
Nogmaals heel veel sterkte.