Dankjewel iedereen, ik vind het wel fijn om te lezen dat er ook best veel mensen hem nog herinneren.
Zo lang er mensen zijn die hem herinneren is ie niet helemaal weg.. 
Leo schreef:Ooh jeetje, ja ik herinner me jullie nog van 'vroeger' Bokt... Jullie waren een prachtig stel. Als ik je topic zo lees, waren jullie dat tot het einde.
Heel veel sterkte.
klopt; hij is bij mij mogen blijven tot zijn dood. Ook dankzij mijn moeder overigens. Op het einde van onze wedstrijdcarriëre hebben we boden op hem gekregen die belachelijk hoog waren en waar we een leuk paard van hadden kunnen kopen in de plek maar mijn moeder liet die beslissing geheel aan mij over en ik begon al te janken bij het idé dat Ex bij een ander op de trailer geladen zou worden ondanks dat ik wist dat dat geld echt wel goed zou uit komen... Ik gunde dat mijn moeder maar mijn grote vriend.... Toen heeft mijn moeder in mijn plaats gezegd dat ie bleef want ik kon al geen woord meer uit brengen van verdriet bij het idé dat ie weg zou gaan... En toen heeft hij nog 8 jaar wat getraind, bosritten gedaan en de laatste vier jaar werd hij erg "oud" en stond hij 24/7 op weide met mijn andere oudje (Pharaon is er ook nog steeds.
)
Die heeft het ook moeilijk gehad. Die heeft echt een tijdje slecht gegeten enz.. Begint nu pas weer een beetje op zijn plooi te komen 
Galant zocht de eerste dagen heel erg, die liep roepend door de weide maar er kwam geen antwoord....