Wat een plaatje van een merrie zeg. Hoe ongeloofelijk oneerlijk en pijnlijk dat je op zon jonge leeftijd al afscheid moet nemen van je paard. sterkte! alle fotos van ma en kind samen vind ik echt ontzettend mooi.
Snollygoster
Geplaatst: 21-03-15 01:20
Prachtig paard, veel sterkte met je verlies!
moonvw
Geplaatst: 21-03-15 01:22
Verdrietig hoor. Sterkte met het verlies van je prachtige merrie!
Jeetje wat verschrikkelijk oneerlijk.. Heel veel sterkte!!
enny
Geplaatst: 21-03-15 09:32
Hè, wat verdrietig en zo verschrikkelijk oneerlijk! En zo herkenbaar ook, ik heb mijn zelfgefokte paardje op 5-jarige leeftijd moeten gaan, omdat een pijnvrij leven er ivm hko niet in zat. Hele heftige beslissing...
Heel veel sterkte en fijn dat je zulke prachtige foto's hebt als herinnering. Al zullen die in je gedachten nog zoveel malen mooier zijn
Net als een aantal reacties voor mij, lopen ook bij mij de tranen over de wangen. Wát een bijzonder paard Linda! Heel veel sterkte met jullie verlies... Er zal nog vaak aan haar gedacht worden
vera_santing
Geplaatst: 21-03-15 10:02
Wauw.. Ik kreeg een brok in mijn keel onder het lezen.. Wat vreselijk, zo'n prachtig paard, en aan haar hoofdje te zien een gouden karakter..! Heelveel sterkte.!!
_enna_
Geplaatst: 21-03-15 10:03
Jeetje wat heftig!!! Eeuwig zonde, wat een prachtige merrie!! Heel erg veel sterkte... wat rest zijn mooie herinneringen en fantastische foto's.
Eeuwig zonde van zo'n mooi dier. Ermee fokken is dan ook geen optie. Sterkte!!
Fleur_a
Geplaatst: 21-03-15 11:42
tranen in mn ogen...
prachtig beesie!
Heel veel sterkte met het verlies van dit geweldige paard!
tamaramt
Geplaatst: 21-03-15 11:44
nondeju
Ik zit hier met een brok in mijn keel. Ik schrok verschrikkelijk toen ik je topic bij im zag. Ik heb altijd je topics gevolgd van je beide knappe merries, werkelijk schitterende paarden. Wat afschuwelijk dat het zo gelopen is... Heel veel sterkte en steun toe gewenst