Woorden schieten hier tekort, tranen lopen over mijn wangen... Vind het zo erg voor je, heel veel sterkte.... Mocht je van je willen afschrijven, mijn pb staat open....
Netje
Geplaatst: 01-07-14 21:17
Zo dapper van je ! Iets anders kan ik niet zeggen. Weet dat hij altijd bij je is en je raad kan geven als het nodig is. Nu overheersen de tranen, maar ik weet zeker dat er ook wel weer een lach doorheen gaat komen, wanneer je aan alle geweldige momenten denkt. Maar die leegte nu.....
Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies
Ipsilonka
Geplaatst: 01-07-14 21:27
Wat een rot besluit om te maken Mijn vriendje was al 19 en dat vond ik al veel te vroeg, voor jouw maatje was het helemaal vroeg. Sterkte
spicegirl
Geplaatst: 01-07-14 21:30
heel triest.. veel sterkte !
Emerald
Geplaatst: 01-07-14 21:32
Ik vond het erg moeilijk om je vorige topic te lezen. Ik sta binnenkort voor een zelfde beslissing. De hemel heeft er een ster bij, en jij een leegte in je hart die niet op te vullen is. Maar je hebt gedaan wat eerlijk was voor je paard en dat is wat telt. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk kun je ooit aan hem terug denken met een lach, zonder traan.
parador
Geplaatst: 01-07-14 21:33
Veel sterkte, je bent de beste baas voor hem geweest die hij had kunnen hebben.
Never say never! Wanneer jou tijd op is, ben je weer samen met je maatje. Voor altijd.
verwijderd13
Geplaatst: 01-07-14 21:46
Dat is héél dapper van je. Hij is nu een ster in de hemel, die over je zal waken. Je hebt het beste voor je vent gekozen, uit liefde. Veel sterkte
yashilha
Geplaatst: 01-07-14 21:46
Heel veel sterkte Amy
Keeth
Geplaatst: 01-07-14 21:51
Tjee, als allereerst; wat heb ik een respect voor jou.. Er zijn zoveel mensen die wachten omdat de beslissing te moeilijk is, en jij neemt hem bijna direct voor je paardje.
Ik wil je ongelofelijk veel sterkte wensen! Het is zo verschrikkelijk dat hij nog zo jong was, maar wat was hij een vechter! Je hebt hem zijn rust gegund toen hij op was, en voorheen heeft hij het super gehad met jou als baasje. Ik denk, wacht ik weet het wel zeker, dat hij zich geen beter baasje had kunnen wensen dan jou!
Nogmaals superveel sterkte! Hopelijk kan je het een plaatsje geven!
Ik vind het echt heel erg voor je :'( Een heel dapper besluit heb je genomen, dat heb je voor je maatje gedaan. Hier zijn geen woorden voor. Heel veel sterkte
Jeetje ik ken je niet buiten bokt, maar heb vandaag toch een paar keer aan jou en je mooie man gedacht. Om 4 uur heb ik ook echt even een traantje gelaten... Vind het zo super dat je deze moeilijke keuze voor je maatje hebt gemaakt. Respect!!! Meis heel veel sterkte de komende tijd