Wat een mooie haf en prachtige foto's! Heel veel sterkte met het verlies..!
sjattukuh25
Geplaatst: 18-01-14 08:24
@xkimmx, ik ben blij voor je dat je joy tot op het laatst nog vrolijk hebt gezien, ondanks het grote gemis heeft ze je tot op het laatst een mooi beeld mee gegeven van hoe jij haar kunt herinneren, hou dat vooral vast.
@miesemuisje: het is idd erg snel gegaan en ook mijn paard is om half 9 s' avonds ingeslapen, ik ben blij voor xkimmx dat ze naar een afscheid toe heeft kunnen leven, het blijft ondanks dat even moeilijk, aan de andere kant is dat juist het gene dat ik zo ontzettend gemist heb tijdens die anderhalve dag, eigenlijk de eerste 24uur denk je niet aan afscheid nemen, pas als je wederom op stal komt voor de 6de keer op 24uur en je ziet je paard liggen dan pas weet je dat het afscheid is begonnen. En ondanks dat meerdere zeiden of ik niet nog moest wachten met de beslissing heb ik gekozen voor mijn paard. @xkimmx: het was idd vreselijk om hem zo te moeten zien liggen, hij lag nl met zijn hoofd en hals half uit de stal, het gangpad waar men doorloopt. toen ik de beslissing had gemaakt heb ik wel nog een wens uitgesproken dat ik graag wilde dat hij in de stal gelegd werd, het oogde wat vrediger. Gelukkig hebben ze mijn verzoek in kunnen willigen en met een paar man hem terug in de stal gelegd. Achteraf niet realiserende dat een paard van ruim 1.70m niet zomaar even terug in stal gelegd werd, maar ik wilde dit beeld niet als laatste op mijn netvlies hebben.
Zelfs zo ziek zijn en eigenlijk al opgegeven te hebben was hij bereid om naar mij te luisteren, terwijl een ander moeizaam iets voor elkaar kreeg, dat getuigde pas van respect, nee, het is niet raar dat we zoveel verdriet hebben voor het gemis, ik denk dat het verdriet juist meer word als je op zulke momenten beseft wat voor iets moois ze ons gegeven hebben waar menig persoon naar mijn inziens nog iets van kan leren.