Heel heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende dagen en wat fijn dat het zo rustig is verlopen, zo te lezen was Paco het met jouw beslissing eens.
haflingertje
Geplaatst: 05-09-13 19:51
Jeetje wat heb ik respect voor jou! Je paard zo goed begeleiden tijdens de laatste uren! Heel veel sterkte....
Wat heb je dat mooi geschreven zeg! Heel veel sterkte komende tijd met het verlies van je maatje
Caitlin_K
Geplaatst: 05-09-13 20:12
Wat naar! Heel veel sterkte. Mag je maatje nu leven zonder pijn.. Wat een moeilijke maar ontzettend eerlijke keus.
sterkte nogmaals!
LotteSpolet
Geplaatst: 05-09-13 20:13
Sterkte ik weet hoe het is , respect voor deze goede keuze van je. Verder hebben (kuddes) behoefte om afscheid te nemen. We hebben het meegamaakt, de meeste paarden komen even ruiken blijven even staan en lopen daarna weer weg ze hebben het dan ook door. Mooi om te zien....
jeetje heb gewoon tranen in mijn ogen hoe je het hebt opgeschreven wat zal dat een bijzonder moment zijn geweest en wat fijn dat het allemaal zo goed verlopen is. Dan kun je het ook met een iets geruster gevoel afsluiten. Topbaas ben je...sterkte nog`!
Fijn dat her rustig ging. Ik heb toen ook niet veel verdriet ervaren (het deed me meer verdriet een paard pijn te zien hebben.) en vond het ook bijzonder. Als ik je verhaal zo lees denk ik dat jij wel rust hebt met je beslissing, dat is erg fijn. Nogmaals sterkte en denk met een glimlach aan hem terug!
Het is alsof ik weer bij Sindy ben....Bij Sindy ging het eigenlijk precies hetzelfde, ook al was dit bij de kliniek. Daar hebben ze een klein grasveldje, dus onze Sin is ook met een pluk gras in haar mond gegaan.... Een paardwaardig afscheid, je mag trots op jezelf zijn dat je voor Paco gekozen hebt. Sterkte met het verdriet, dikke knuffel.