Wow wat heftig zeg, ik heb ooit bij je in een hk gezet, je topics gevolgd! Wat vond ik jullie een leuk stel, en dan nu opeens zo onverwacht, wat verschrikkelijk zeg. Jij en je ouders hebben jullie best gedaan, je paardje heeft er tegen gevochten.. Maar het is beter zo, heel erg veel sterkte, wat onwijs verschrikkelijk zeg.
Echt heel veel sterkte Janine Vind het zo onwerkelijk, heb jullie nog samen gezien tijdens de instructieweek. Draag alle leuke herinneringen samen bij je en het was jullie zeker niet gegund.. Kan het nog steeds niet geloven.
Jeetje wat zul jij heen en weer geslingerd zijn in je gevoelens de dagen dat ze niet lekker in der vel zat, het leek weer beter te gaan...toch niet...pffff. Fijn dat je er bij was en voor jezelf weet dat je er alles aan gedaan hebt! Sterkte...ik heb net even het filmpje gekeken jullie waren een heel leuk stel!
Jeetje wat een nachtmerrie! Heel erg veel sterkte met het verlies van je maatje
Mi_Amore
Geplaatst: 08-10-12 11:15
Veel sterkte met het verlies van je kanjer...
fargo
Geplaatst: 08-10-12 12:07
Heel erg veel sterkte met dit verlies. Maar ik schrik ook wel heel erg van het verhaal moet ik eerlijk zeggen, heeft hij sinds de avond ervoor niet gedronken en gegeten (waarschijnlijk had hij dus al koliek) en daar is toen niet eerder een Da voor gebeld - pas een hele dag later?
Fjorden zijn heel sterk en hard voor zichzelf, zij laten pijn pas heel erg laat zien en zelfs dan. Vaak is er meer aan de hand dan je denkt, ik denk dat je DA eigenlijk ook actiever had mogen zijn. Heel erg veel sterkte met het verlies.
jeetje wat vreselijk zeg...ongelofelijk en dat ook nog eens op je verjaardag... Prachtig filmpje ook, jullie band was zo te zien erg waardevol... Hoe dan ook, ik wens je ook ontzettend veel sterkte toe met het verlies van deze super mooie pony houd je sterk meid!