Veel te vroeg, maar nu is ze in elk geval pijnvrij..
Heel veel sterkte, ze was echt prachtig, een paard om nooit te vergeten
Mirr89
Geplaatst: 20-09-12 19:46
Het is moeilijk om de juiste woorden te vinden... Ze zijn er gewoonweg niet. Heel veel sterkte toegewenst Sita & natuurlijk je omstanders. Ik vind het zo erg voor jullie, respect voor jullie beslissing.
Now she's a star in heaven ... You're star in heaven
Mendel
Geplaatst: 20-09-12 19:48
Wat erg voor je. Veel te vroeg Ontzettend veel sterkte.. Ze was echt prachtig. Je hebt gelukkig hele mooie foto's van haar.
Wat een mooi paard was het, en wat een moeilijke beslissing heb je moeten nemen maar als je ziet dat je paard er klaar voor is dan weet je dat het de juiste keuze is.
Ik ken jullie niet maar vond Shania een topper door de mooie foto´s van Marianne en vooral het schilderij dat aan de hand daarvan gemaakt is. Daar spreekt zoveel gevoel uit.
Sterkte met het verlies, ze was nog veel te jong..
timokyana
Geplaatst: 20-09-12 19:58
Shania,ik denk wel een van de mooiste hafjes die ik ken. De uitstraling blies je iedere keer omver. Heel veel sterkte siet,het zal een groot gemis zijn..
Anoniem
Geplaatst: 20-09-12 20:00
Nogmaals heel erg veel sterkte toegewenst... Een vreselijk verlies, van een fantastische merrie.
Het is fijn te weten dat iedereen meeleeft met het verlies van zo'n bijzonder en zeer geliefd paard.. Het neemt het verdriet en het gemis niet weg, maar het verzacht ontzettend veel. Heel erg bedankt lieve mensen!!
Dag dag lieve shaan. Ik hoop dat je nu geen pijn meer hebt. dit was het beste voor jou, en alleen maar respect en liefde voor jouw baasje, die dit moest beslissen voor jou.