Sterkte Carina...wat een schitterend gedicht en mooi onderschrift.
Dag lieve mooie Kindness...
Storm199
Geplaatst: 12-09-12 10:32
Ik ken je niet maar het greep me toch aan daarom wil ik je veel sterkte wensen. Het is een van de rottigste dingen om je paard te verliezen, zelfs na jaren blijft het moeilijk.... Uit eigen ervaring weet ik dat het vervelende lege gevoel, het missen van slijt maar vergeten zul je nooit.
N.b. erg mooie tekst van Volumia
lisch
Geplaatst: 13-09-12 11:36
carina heel veel sterkte.. kindness rust zacht
Claudia78
Geplaatst: 13-09-12 11:46
Sterkte toe gewenst met dit grote verlies. Wat heb je het mooi geschreven. Ik heb gewoon een brok in mijn keel
Allemaal bedankt.... Het voelt nogsteeds onwerkelijk. Toen ik hem wegbracht, hoorde ik Mumfords and sons... Met I will wait for you. Ik vind dat zo mooi nummer. Sowieso M&S... En dan die zin... Nou gister hoorde ik m weer, toen had ik t toch ff sleht hoor....
Tranen bij je gedicht...Ik voel wat jij voelt, daarom wens ik je dan ook heel veel sterkte toe. Oh en wat herkenbaar bij het nummer I will wait van Mumford and Sons
CarinaR
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-12 19:36
Dank je... Ongelooflijk, alweer 3weken... :'(
Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed, En je zonder hem naar huis toe moet, Met een halster in je hand, En je hart vol pijn, Dan probeer je jezelf te overtuigen, Ik mocht niet egoïstisch zijn.
Al die tijd met zijn tweetjes, Elke dag samen was een feest, En in al die tijd, Is hij zelf niet een keer, Egoïstisch geweest.
Halverwege je gedicht ben ik gestopt .. wat vreselijk mooi en wat vind ik het erg voor je. Ik ken je niet eens en zit hier gewoon te huilen, mijn lieve ruin is ook mijn beste maatje en ik kan me niet eens voorstellen hoe het is om hem te verliezen, de gedachte alleen al .... ik wens je heeeeel erg veel sterkte met het verlies van je beste vriend, je mooie paard
magictwist
Geplaatst: 30-09-12 17:00
Succes nog Carien!!
Ik heb nog regelmatig aan Kindness gedacht!! je ben goed voor hem geweest.
Al meer dan een maand ben je niet meer onder ons...
Vandaag is het precies 9jaar geleden dat ik bij jou ging kijken.... 9jaar geluk... Liefde... Ontspanning... Maar ook verdriet... Vandaag schijnt de zon... Net als 9jaar geleden... Lieve Kindness.... Ik mis je.... http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RUEMMNU4.jpg