Super als een paard zo'n leeftijd kan bereiken. En het kan niet anders dat hij altijd heel goed verzorgd werd en wat heeft hij een vrolijk hoofd! Sterkte met het verlies
xMacFlurry
Geplaatst: 30-08-12 16:01
Heel veel sterkte!
babssaartje
Geplaatst: 30-08-12 16:04
wat een mooie leeftijd heeft Darco bereikt heel veel sterkte
aaah lieve darco<3 rust zacht maatje zal je niet vergeten je hebt je laatste jaren een prachtig pensioen gehad waar ieder paard jaloers op is,
het is maar beter voor hem de plek waar hij kanker en een ondsteking had is niet erg prettig, maar die stoere bink bleef gewoon los staan als ze het schoon maakte. heb vele mooie herinneringen met en aan hem. hij hoorde echt op het ponyhof thuis
T was zo'n lieverdd. ik moest huilen toen ik het laatst op ponyhof.nl zag ik dacht echt van K*T t was echt HET paardje van stal niet mn lieveling maar toch had hij heel veel betekenis ik ga hem zo missen hij is er niet meer maar ik zal m nooit vergeten rust zacht liefste Darco ... :'(
Escada
Geplaatst: 02-09-12 19:31
Jeetje wat een leeftijd! Heel veel sterkte ermee, prachtige foto ook!
superior
Geplaatst: 08-09-12 19:39
Darco mijn 1e strandrit reed ik op jou... je hebt een prachtige leeftijd bereikt, ik zal je nooit vergeten! Het plezier wat is als klein meisje had toen ik met jou langs de brandig galopeerde was geweldig! Ik mis je vriend