Als nog gefeliciteerd meis, ik snap dat je je niet erg feestelijk voelt. Het is ook erg oneerlijk allemaal..
bertine37
Geplaatst: 09-08-12 10:35
Bah, want naar ! heel veel sterkte met je verlies.
Feria
Geplaatst: 09-08-12 10:36
heel veel sterkte 2 paarden zo kort achter elkaar, dat moet echt vreselijk zijn. Maar je was een top baas voor hem en dat ben je tot het einde gebleven. Probeer toch een beetje van je verjaardag te genieten, dat zou hij ook gewild hebben denk ik.
nog gefeliciteerd ook al is het een dubbele dag voor je.. hopelijk maakt het weer het een beetje goed voor je, het zonnetje is er al de hele dag tot nu toe bij!
Dat is zeker een dubbel gevoel :/ hopelijk heb je nog wel wat van je verjaardag kunnen genieten ! Weet nog wel dat ik jouw en of joris of tim bij je vaders cafetaria zag ijsje eten
RivaldoX
Geplaatst: 10-08-12 20:19
Hoi Dyanne. Getderrie meid, het zit je niet mee. Eerst mooie Joris en nu je andere vriendje. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Verschrikkelijk dit
Dankjewel . Ga maandag voor het eerst weer rijden en dan woensdag op vakantie. Wil voor mezelf echt weer even op een paard zitten anders kap ik er denk ik helemaal mee..
Toushie
Geplaatst: 10-08-12 23:10
Dyan , heel veel sterkte met het missen van je topper
Heb sinds vandaag weer een paard. Ontzettend snel en niet helemaal gepland maar hij kwam toevallig op mijn pad en het klikte. Hoop dat ik daar wat afleiding van krijg en veel plezier.
Ik lees je topic nu pas, wat vreselijk dat je allebei je paarden zo snel kwijt geraakt ben, helaas kan ik er over mee praten. Heel veel sterkte met het verlies & hopelijk kan je nieuwe topper je wat afleiding geven en een hele hoop plezier
Kan ik heel goed begrijpen, blijft ook moeilijk. Mijn nieuwe paard staat in de stal van mijn overleden paard. De paar maanden dat ik geen nieuw paard had, is haar box leeg gebleven. Geeft je nieuwe paardje je wel een beetje afleiding en plezier?
Tim was ook verhuisd na de stal van Joris. Weet niet of ik weer die boks wil.. Heb daar toch twee paarden "in" verloren.. Lotje is heel leuk en zorgd zeker voor afleiding. Maar tim en joris blijven altijd een speciale plek hebben