jee wat moet dit moeilijk voor je zijn.... ontzettend veel sterkte, ik moet je eerlijk bekennen ik heb tijdens je verhaal echt tranen laten gaan, ik leef met je mee!
bruceandnoon
Geplaatst: 03-08-12 21:55
en ook ik hou het niet droog.. wat was Romy een prachtige, trotse pony. ik vind je besluit heel dapper, hiermee heb je laten zien hoeveel je van je pony hield. Heel veel sterkte...
ik heb het nu alweer een paar keer gelezen, pfff echt sterkte
Nickyyyy
Geplaatst: 03-08-12 22:23
Pfoe, de tranen lopen over mij wangen.. Wat een verhaal. Ontzettend veel sterkte te komende tijd, je hebt de beste keuze gemaakt al neemt dat het gemis en de pijn niet weg
pien_2010
Geplaatst: 03-08-12 22:31
Wat ben jij een fijne jonge vrouw zeg! Je mag trots zijn op jezelf en op jouw band die je al die jaren met je grote schat hebt gehad. Ooit komt de tijd dat het minder pijn zal doen, geloof me, die tijd komt echt en dat je terug kan kijken op een onvervangbare pony en een onvervangbare band. Op al jullie fijne en mooie jaren waarin jullie zoveel voor elkaar betekent hebben. En voor het zover is heel veel sterkte met je pijn die nu voelt als een amputatie.
franka75
Geplaatst: 03-08-12 23:02
jeetje wat mooi geschreven ik wens je heel veel sterkte, ze zal altijd bij je blijven in je hart
Dropsleutel
Geplaatst: 04-08-12 13:10
Tranen in me ogen, wat een verhaal.. Sterkte met dit verlies
o0eefje0o
Geplaatst: 04-08-12 20:24
wat ontsettend mooi geschreven!!!! hou je vast aan de mooie herinneringen!!
heel veel sterkte!
maikeltje
Geplaatst: 04-08-12 20:45
Wat een verlies, dit had ik voor jouw Romy nog niet verwacht. Een verschrikkelijke beslissing om te maken maar wel de enige juiste. Ik heb je verhalen zolang gevolgd in het andere topic en je had iedere keer weer zo'n goede hoop. Wat jammer dat het nu dan toch afgelopen moest zijn....
hier ook traanen...wat heb je het mooi om schreven ken je niet maar de manier waarom jij over romy schrijft ,het straalt er af hoeveel je van haar heb gehouden en zal blijven houden!
Wederom iedereen ontzettend bedankt voor de lieve, lieve berichtjes. ik krijg er zoveel steun uit, echt waar!
Ik probeer de mooie momenten van ons te herinneren, maar het verdriet overheerst nog heel erg. Alles in me mist Romy..
Ik weet dat ik het beste heb gedaan voor mijn lieve, lieve merrie, maar het doet me zoveel pijn. Ze was mijn wereld het is zo vreselijk om op haar lege stalletje te kijken, haar lege paddockje.. Ze loopt niet meer in de wei, ze loopt niet meer tussen de paddocks om de grasrandjes af te eten..
lieve lonniejj dat missen doe je niks aan.......kon dat maar ooit zal je het n plekje kunnen geven......... en dat het zo zeer doet al je die leee stal ziet ja pfffffffffff daar kan ik me wel wat bij voor stellen kan jammer genoeg niks voor je doen alleen zeggen dat ik aan je denk en je dikke knuffels kan stuuren
Tjee, wat een verdriet en zoveel topics van mensen die hun paarden en pony's moeten missen, wordt er stil van en wat een mooie dame zeg, heel veel sterkte.
Ik zit hier letterlijk te huilen, meid je hebt echt alles gedaan wat je kon! ik weet écht zeker dat jou lieve Romy daarboven altijd bij je zal blijven! heél veel sterkte met het verlies van dit prachtige paardje!
Vera
Geplaatst: 05-08-12 22:08
Met tranen in mijn ogen lees ik je verhaal.... Weet hoe moeilijk de Beslissing is geweest....ondanks dat het pure dierenliefde is om zo'n beslissing te nemen is het intens zwaar.. Wens je heel veel sterkte. Je kunt het je nu niet voorstellen maar het krijgt een plekje en het slijt. Maar het gaat nooit helemaal weg.
Iedereen weer enorm bedankt voor de steunende berichten, ik haal zoveel steun uit jullie berichten, echt waar!
Kan het niet goed omschrijven wat het met me doet, maar jullie lieve berichten helpen me wel met de verwerking.
Heb vandaag een enorm slechte dag gehad, mis haar verschrikkelijk en alles herinnert me aan haar.. hoort er allemaal bij denk ik..
Origineel
Geplaatst: 06-08-12 23:18
Heel erg veel sterkte, je hebt het ontzettend mooi geschreven en je hebt het beste voor je paard gedaan. Sterkte.
DiekeC
Geplaatst: 06-08-12 23:32
Wat een verhaal... Je hebt voor haar gekozen. Hoe veel je ook van haar hield, je hebt de beste keuze gemaakt voor Romy. Door haar in te slapen is ze verlost van alle pijn... Heel veel respect en sterkte voor die keuze. Denk terug aan alle mooie tijden. Die had je zéker.
blensink
Geplaatst: 07-08-12 21:09
Lieve Lonneke,
Wat erg dat je weer zo´n moeilijke dag had maar wel normaal. Met de tijd gaat het wat makkelijker. Fijn te horen dat je steun haalt uit dit mooie topic wat je voor Romy hebt gemaakt. Ook vandaag wil ik je een dikke knuffel geven
Ik ken je nog uit het NRPS topic en dacht een tijdje terug nog "Hoe zou het met Romy gaan" en nu lees ik dit. Heel veel sterkte de komende tijd, hou je vast aan de mooie herinneringen die je aan haar hebt. Zij heeft geen pijn meer. Nu jij je pijn en verdriet nog een plekje geven.