[IM] Dag lief meisje van me, ik hou van je!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

faroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:06

Wat een prachtig paard en heel erg mooi gedicht, ik ben er stil van. ;(
Heel veel sterkte voor de komende tijd! :(:)

Lottie84

Re: Dag lief meisje van me, ik hou van je!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 17:07

Dankjewel Faroush..

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:08

ik heb je topics gevolgd en ik vind het knap van je.
ik denk dat je de juiste beslissing hebt gemaakt.

heel veel sterkte toegewenst!

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:10

heb het al paar keer gezegd de afgelopen dagen maar je hebt de juiste beslissing genomen en je kleine mannetje heeft een hartje van goud!!!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 17:11

Bedankt Njiloj en Pien! Het is ook het beste besluit maar pff wat is het zwaar..

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:16

Wat een lief zoontje heb jij! En ookal zijn ze klein, ze voelen echt wel wat er aan de hand is.

Je hebt het prachtig omschreven, heel veel sterkte met het verlies van je knappe meid!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 19:30

Dankjewel! Ik hoop dat er snel wat rust komt, voel me nu uitgeput en verdrietig..

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:31

Dat was een mooi en waardig afscheid, Charlotte. Super dat het zo rustig is gegaan en dat je het zo als 'goed' hebt ervaren.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd :(:)

meary1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:37

ik heb met een brok in mijn keel gelezen, wat een prachtig gedicht . heel veel sterkte

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:44

Ook hier meld zich nog een stille meelezer van je vorige topic. Je hebt een goede beslissing gemaakt voor je meisje. Ik heb bewondering voor je keuze! Veel sterkte de komende tijd!!

barrelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:46

Ik had je topic al gelezen en wil je even heel veel sterkte wensen met je verlies. Ik vind het geweldig dat je jouw paardje evengoed nog 10 jaar hebt laten staan. Dat doet niet iedereen. Je keuze om afscheid te nemen vind ik ontzettend dapper en heb daar echt heel veel respect voor.

Ik hoop dat je jezelf in het afscheid kunt vinden en ben blij dat je er een goed gevoel bij hebt.

Heel veel sterkte met het verwerken van je verlies. Ik zeg altijd ooit komt er een afscheid maar je moet blij zijn dat je diegene hebt gekend en daar positief op terug kijken.

Heel veel sterkte! knuffel!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 19:52

Bedankt, nu is het nog erg lastig allemaal. Het zal moeten slijten... Twee jaar terug had ik nog drie paardjes, nu heb ik er nog 1, mijn allereerste pony die inmiddels 21 is. Moet er even niet aan denken dat we ook van haar ooit afscheid moeten nemen. Ik ben dankbaar dat Riverdance in mijn leven is gekomen en voor de extra jaren die we haar hebben mogen geven. Ik hoop dat er ooit nog zo een speciaal paard op mijn pad mag komen..

ineminne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:58

Ik las je vorige topic ook, en heb enorm veel respect voor hoe je er bent mee omgegaan.
Ik ben er van overtuigd dat je de juiste keuze hebt gemaakt !
Je hebt nog hele mooie foto's als herinnering, en je zoontje heeft het prachtig verwoord !
Sterkte !

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:16

Brok in mijn keel.. Ik had je topic gevolgd en ben "blij" te lezen dat het afscheid zo rustig en "mooi" verlopen is. Dat gun je elk paard. Temidden van haar kudde... Je hebt het goed gedaan.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:21

sterkte vrouwke, dikke knuffel.
De beslissing was zeer moeilijk, dat geloof ik.Maar hou in je achterhoofd dat je het voor haar gedaan hebt.
Dikke knuf!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 20:22

Thx... Het voelde op deze manier zo natuurlijk mogelijk, ik wilde geen stress voor haar. Dat was naar omstandigheden het laatste wat ik voor haar kon doen. Gelukkig mocht het van de staleigenaar, daar ben ik ook erg dankbaar voor.

orlys_dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:26

Naborah schreef:
Afgelopen topics omtrent het toekomstige afscheid van deze dame heb ik stilletjes gelezen.
Héél veel sterkte met het verlies van je meisje. :(:)

Precies hetzelfde hier. Respect voor hoe je je paard een mooie leven hebt gegeven. Respect ook voor hoe je haar heb laten gaan -- in haar vertrouwd omgeving met vrienden om haar heen. Je gaat haar missen; veel sterkte in de komende tijd.
Laatst bijgewerkt door orlys_dream op 26-04-12 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Teteltee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:31

Pffffff mag ik een zakdoek?? |(

Dodgejr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:38

Mooi dat ze haar leventje bij jou heeft kunnen doorbrengen....prachtig gedicht , hele mooie foto's en zo bijzonder de gesprekken met je zoontje, wat een dapper knulletje, ook weer fijn dat kinderen het soms zo eenvoudig kunnen laten lijken, dat maakt 't ook weer mooi
Veel sterkte....

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:47

Agos, het arme paard..Als ik de ogen zie van je paard, kan ik alleen maar zeggen dat het een goede keus was. Dat die keus pijn doet, dat staat als een paal boven water. Als je zoveel hebt gehouden, is afscheid gewoon heel zwaar.
Maar jullie hebben haar idd alle liefde gegeven en die ene foto van Kyan met River is echt mooi. Paard leeft even helemaal op voor haar kleine vriendje. <3
Sterkte Charlotte.

tukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:10

He meid ik zit bijna te janken als ik je verhaal nogmaals door lees. Sterkte de komende tijd en wat een lief ventje is je zoontje!

mijnzoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:23

tranen over mijn wangen, veel sterkte met het verlies van je mooie meis. Twee en een half jaar geleden heb ik mijn vriendje laten gaan( 28 jaar en bijna 21 jaar bij mij) Het moeilijkste vond ik nog om mijn dochter van toen ook 4 te vertellen dat Zoef naar de sterretjes ging. Ze was hier heel verdrietig over maar bedacht ook meteen dat er een ster uitgezocht moest worden en dat was dan Zoef. Weken hebben we nog naar de sterren gekeken 's avonds voor ze naar bed ging en zoef een kus "gegeven". Uiteindelijk weet je dat het goed is waar je voor hebt gekozen maar even treurig zijn mag zeker ook! Veel succes.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:23

Lief Lotje, ik ben in gedachten bij je. :*

Aco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:33

Ik kreeg tranen in mijn ogen wanneer ik dit las. Veel sterkte!
Wat aangrijpend. Heb altijd in stilte meegelezen en denk dat je de goede keuze hebt gemaakt.
Je zoontje heeft wel waarheid in zich: "geef nu je kusjes aan de hemel"...

MikeRick

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:47

Houden van is loslaten maar zeker geen makkelijke beslissing, heel moedig.

Je hebt je knappe meid nog een mooi leven gegeven en hoe moeilijk ook een mooi afscheid in haar kudde omringt door haar vrienden.

Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd en elke keer als je haar zou willen knuffelen je geweldige kindjes een knuffel geven.