Josca, Farouche heeft jullie zoveel gegeven en jullie haar ook! Al die leuke dingen die jullie met haar hebben meegemaakt. Wat hebben jullie haar stal nog mooi gemaakt, dat geeft toch wel aan dat het een bijzonder paard is! Mag het volgende jaar jou en je familie alleen maar vreugde brengen. Ongeluk heb je al genoeg gehad. Heel veel sterkte Josca! En ook voor je moeder, vader en Nadia. Ookal kan je haar niet zien ze blijft voor altijd hier, in je hart.
Ach wat vreselijk! Een moeilijke en dappere beslissing.
Heel veel sterkte met dit grote verlies.
MarLottie
Geplaatst: 01-01-12 17:05
Hey sterke meid!
vreselijk om je prinsesje te moeten missen, iets wat je het liefs nooit ziet gebeuren. Je trots je alles de vriendin waar je altijd op kon vertrouwen. Ik hoop dat 2012 je wat meer geluk brengt
een mooie herinnering neem je in ieder geval mee jou witte prachtige prinses
Helaas kwam er aan dit sprookje een einde maar ik weet zeker dat er voor jou weer een nieuw sprookje begint
Jeetje Josca, dit meen je niet.. ook deze pracht kwijt... Wat een pech.. Maar jullie hebben haar een fanatastisch aantal jaar gegeven! Heel veel sterkte!
bedankt voor al jullie lieve woorden, het gemis is groot.. Morgen of overmorgen haal stalletje 'opruimen', zal wel even moeilijk zijn.. Het blijft naar, iedere keer langs haar stal te lopen, maar nu is er nog iets om even bij stil te staan, even naar de foto's van haar kijken en even naar de bloemen en linten. Straks is het weer gewoon een stal met stro en misschien een paard er in. (maart/april komt mijn eigen paard er gelukkig weer in te staan)