[IM] dit verdiende hij niet!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:04

Wat vervelend zeg van je verzorgpony veel sterkte :(:)

Maar een slager schiet áltijd bij mijn pony was het ook maar de vraag of het vlees gezond was. Maar geschoten worden ze wel mochten ze ze niet kunnen gebruiken wordt het dode lichaam gewoon door de rendac afgevoerd, er is geen slager die niet schiet :n

sammy_rockey

Re: dit verdiende hij niet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 20:05

ik weet het ookk niet hoor wat ik, alleen weet is dat hij niet inde worst is beland waar ik blij overben kunnen we deze discussie nu eindelijk afsluiten!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:06

Jolliegirl schreef:
Wat een raar bericht... een slachter die m niet durft te schieten...Mag die zichzelf wel slachter noemen?
Geloof er geen bal van dat het bericht naar jou toe ''echt'' zal zijn.... :n

Sterkte ermee....

Ik ook niet & vooral doordat de tekst van de mail precies op dezelfde manier in geschreven als de TS typt.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:07

Heb ze toch nog een berichtje gestuurd, wie weet komt er na nog een keer nadenken nog wat bij ze boven drijven!
Zodra ik wat van ze hoor laat ik het hier wel weten!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:07

En nu moet het topic verwijderd worden...

Weetje TS... je weet niets zeker... schaam je dat je zo spreekt over deze slager!
Goedzo Wendy, wie weet kan jij verduidelijking geven.

sammy_rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 20:09

Joscaa schreef:
Jolliegirl schreef:
Wat een raar bericht... een slachter die m niet durft te schieten...Mag die zichzelf wel slachter noemen?
Geloof er geen bal van dat het bericht naar jou toe ''echt'' zal zijn.... :n

Sterkte ermee....

Ik ook niet & vooral doordat de tekst van de mail precies op dezelfde manier in geschreven als de TS typt.

denk je nou serieus dat ik dit verzin -:(-
moet ik je het wachtwoord van mijn mail geven of een printscreen maken ofzo!!!
Jezus bokkers worden steeds erger (lang niet iedereen maar sommige!!!)
ik ga echt niet de dood van die pony verzinnen zelfs het verhaal erom heen niet wat wil je zien dat jullie het een x geloven!!!!!

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:10

sterkte, wel fijn dat die slager je even wat uitleg geeft en je dus weet dat ie niet in de worst zit, sterkte

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:12

sammy_rockey: Er is al contact opgenomen met de slager. We zullen van hem wel horen wat er nou precies gebeurt is.

Want een slager die met zulke fouten schrijft, en zijn klanten benaderd met ''ey''.. noem ik niet geheel professioneel ;)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:13

Jolliegirl schreef:
sammy_rockey: Er is al contact opgenomen met de slager. We zullen van hem wel horen wat er nou precies gebeurt is.

Want een slager die met zulke fouten schrijft, en zijn klanten benaderd met ''ey''.. noem ik niet geheel professioneel ;)

Nee inderdaad, verbaasd mij ook inderdaad. Ik ben benieuwd naar de reactie van de slager.

sammy_rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 20:13

Okee ik hoop dat je duidelijkheid kan geven...

sammy_rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 20:58

Jolliegirl schreef:
En nu moet het topic verwijderd worden...

Weetje TS... je weet niets zeker... schaam je dat je zo spreekt over deze slager!
Goedzo Wendy, wie weet kan jij verduidelijking geven.

en hoezo nou weer dt ik preek?
ik geloof hem op zijn woord alle andere geven overal commetaar op en ik niet!

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 08:03

Weetje hoe ongeloofelijk k*t jullie doen. Weetje hoe ongeloofelijk!
As jouw paard zo dood zou gaan zouden jullie dit echt niet leuk vinden.

T is gewoon heel erg. Als ik zo zie hoe sharontucker en sammy_rockey he moeilijk hebben in RL.
Dan is dit echt niet verzonnen.
Jullie moeten een keer respect hebben voor iets.
Is altijd wel makkelijk dingen typen je zit toch achter de laptop.
Maar denk is na hoe je iemand kan kwetsen.
Geloof t nou is een keer.
Denk je echt dat iemand dit zomaar verzind om aandacht te krijgen? Nee dacht he niet miss knderen van 7 maar kom op is.
Denk is een keer met je gezonde verstand na man !!

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 08:07

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 08:17

Hier het antwoord van de keurslager waarvan jij zegt die berichten te ontvangen. Ik heb hem de berichten gestuurd die jij hier neer hebt gezet in zijn naam met de vraag of dit klopt. Ik kreeg het antwoord terug wat ik verwachtte:

*knip*

Ik vind het kwalijk dat je over de berichten liegt. Ik vind het nog kwalijker dat je de naam van deze slager hiermee zwart maakt. Ik heb de mods op de hoogte gebracht, en hoop dat je voortaan het uit je hoofd laat dit soort dingen te verzinnen voor aandacht.
Laatst bijgewerkt door Nadia op 22-11-11 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privécommunicatie verwijderd

tinker6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 08:20

TS, heel veel sterkte met het verlies.

ik kan me goed voorstellen dat alles commentaar hier en beetje overdonderend over je heen komt, alleen jij weet dat dit waar is, laat de rest maar praten :(:) .
het kan heel goed dat de slager dit paard zich nog herrinnerd, hij is niet standaard zeg maar, en als ie dan ook nog binnenkomt met zoveel wonden blijft dit (ook bij een slachter) echt wel hangen.
kan zijn dat ie zo slecht eraan toe was dat de kwaliteit van het gehakt in gevaar kwam, dan schieten ze hem gewoon.
wij hebben een melkveebedrijf en ook bij onze koeien gebeurt dit wel eens, dan worden ze geschoten en gaan ze (met anderen met hetzelfde lot) mee naar de rendac.
schieten vind ikzelf humaner dan een spuitje, met schieten zijn ze gelijk hersendood en voelen dus niets meer.

wel fijn dat je nu weet wat er met je VP gebeurd is en hopenlijk kun je het een plekje geven

lees net het andere berichtje en hoop dat je niet in de maling bent genomen TS, heel kwalijk dat anderen met jou gevoel spelen

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:28

joyfordogs schreef:
ook volwassenen kunnen dyslectisch zijn ;)
verder ken ik het verhaal niet, maar het is goed als een slachter twijfelt, hij het dier niet slacht maar op een andere manier het leven beëindigt.

het blijft zuur als je een dier niet kan vinden waar je veel van houd en uiteindelijk weet je dat hij er niet meer is.
Sterkte met het verlies

Ik hecht ook weinig geloof aan de mail, want als een slager het niet vertrouwd aangaande het vlees, schieten ze meesta. Het dier en laten ze dit leegbloeden en geven zo het karkas mee aan rendac. Een slager gaat echt geen 150 euro neertellen voor een euthanasie door een dierenarts... Ernaast vind i het taalgebruik ook niet volwassen te noemen, maar dat terzijde...

tS: ik hoop dat je je niet schuldig voelt owv een verhaal waar velen al geen geloof aan hechten...

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:34

En had beter eest even verder gelezen: verhaal is al ontkracht door *** zelf zie ik ...
Laatst bijgewerkt door Nadia op 22-11-11 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

DeSprinkhaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:38

Ik weet niet wie hier wel of niet de waarheid spreekt? Is die zekere slager niet de slager of heb jij dit toch verzonnen (wat me trouwens sterk lijkt)? Als je andwoord wilt geven, stuur me dan een pb, anders komt er weer een rel.
Misschien kan je het e-mail adress van de ware slager opzoeken en vergelijken met het email adress van degene die jouw die berichten stuurt.
Of er kunnen andere redenen zijn.
In iedergeval sterkte met het verlies van je verzorgpony.

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:42

Wendy_Komen schreef:
Hier het antwoord van de keurslager waarvan jij zegt die berichten te ontvangen. Ik heb hem de berichten gestuurd die jij hier neer hebt gezet in zijn naam met de vraag of dit klopt. Ik kreeg het antwoord terug wat ik verwachtte:

*knip*

Ik vind het kwalijk dat je over de berichten liegt. Ik vind het nog kwalijker dat je de naam van deze slager hiermee zwart maakt. Ik heb de mods op de hoogte gebracht, en hoop dat je voortaan het uit je hoofd laat dit soort dingen te verzinnen voor aandacht.

De slager aan het woord ;) voor dit topic een mooi (slot) bericht
Laatst bijgewerkt door Nadia op 22-11-11 10:51, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Quote aangepast

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:43

Ik denk dat een grapjas via mp haar een mail heeft gestuurd om te zeggen dat haar vorige verzorgpony is geslacht, en dit enkel om het meisje angst aan te jagen. Althans, ga hier maar van uit. TS, denk dat de betreffende pony dus gewoon nog leeft :)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:47

Moderatoropmerking:
Er zijn een aantal berichten verwijderd of aangepast, het is als eerste niet de bedoeling om emailberichten van anderen te posten en daarna is het niet netjes zomaar de naam van iemand te noemen zonder dat deze het verhaal kan weerleggen.
Daarnaast is het voor de TS ook niet leuk om dit soort commentaar te krijgen op haar verhaal, zij is er net achter gekomen dat haar oude vzpony niet meer leeft. Laten we discussie achterwege laten, daar heeft niemand iets aan.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:19

wat raar dan dat de slager nu inneens dit zegt ?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:20

:? Het verhaal is toch al ontkracht? En de slager heeft het verhaal weerlegd.... :?

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:20

maar sammy_rockey zei heel wat anders?

Wendie1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:39

Zoiezo klopt het verhaal van TS niet. Slagers schieten ALTIJD. Tuurlijk kan en slager zeggen van goh wat ziet het beesje er slecht uit, maar ze schieten dan alsnog. Of het verhaal verzonnen is door TS of niet, overdrijven en dingen er bij verzinnen is wel duidelijk. Slagers sturen niet op msn taal een bericht en begroeten zkkr niet met Ey''. En het verhaal met dat hij gecremeerd is door de slager is van verre weg van waar!

Ts. Dat je het moeilijk hebt snap ik echt wel, maar ik denk dat iemand met je zit te dollen of idd loopt bij te verzinnen voor aandacht. Mijn toenmalige verzorgpony 8 jaar terug was ook naar de slager gegaan en ik had het ook zoo moeilijk! Dus ik weet hoe erg het is als je ineens hoor dat hij geslacht is, maar dit verhaal is een beetje verre weg van de realiteit. Ik geloof echt niet dat een slager je paard niet durfde te slachten omdat hij er zo slecht uit ziet. Ik heb stage gelopen bij een slager voor school, en daar kwamen ook zulke magere zielige beesjes langs, maar allemaal werden ze geschoten.

Denk je echt dat een slager op zijn eigen kosten een paard laat cremeren, omdat die het zo zielig vind? Als een slager het zielig vind waarom is hij dan een slachter? Heb je enig idee hoe duur het is om een paard te laten cremeren?? 1 paard cremeren is vergelijkbaar met 2 of 3 paarden slachten... (ongeveer qua kosten).

Kijk het van de andere kant: je verzorg pony is nu in de groene weides, dus mishandeld worden kan niet meer, hij heeft nu rust.