Jeetje meid, het zit je gewoon niet mee... Heel veel sterkte!
_Ceres_
Geplaatst: 29-10-09 23:51
Geen woorden kunnen de pijn verzachten Maar hopelijk vind je troost in de gedachte dat Ruby nu geen pijn meer heeft.. Je hebt de juiste beslissing gemaakt, sterkte!
Duende01
Geplaatst: 29-10-09 23:58
Wat een prachtdier en wat vind ik het erg voor je om hem zo te verliezen!
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 30-10-09 00:13
Heel veel sterkte.... Krijg kippenvel van je verhaal. Hoeveel pech kan je hebben met je paarden.
AnoukNicole
Geplaatst: 30-10-09 00:22
Wat een ontzettend mooi paard! Heel veel sterkte met je verlies, uit ervaring weet ik hoe moeilijk het is om je paard te laten inslapen. Jullie waren een prachtig koppel samen!
Persoonlijk vndt ik Bodegraven ook een hele fijne praktijk. De veeartsen zijn niet mijn geval altijd heel eerlijk een oprecht geweest en waardoor ik altijd achter mijn keuzes heb gestaan.
Ik hoop dat dat ook in jou geval zo is, en je je kan vinden in deze moeilijke beslissing. ik vind het in ieder geval heel dapper van je dat je voor het welzijn van je paardje hebt gekozen!
_Pasja_
Geplaatst: 30-10-09 01:09
Nogmaals heel veel sterkte Cynthia! Ruby was zo'n mooi paard en ik vind het echt vreselijk voor je dat het zo heeft moeten eindigen Ik hoop echt voor je dat het je vanaf nu wat meer meezit na alle pech
Heel veel sterkte toegewenst. Je hebt een verstandige beslissing genomen.
janouk
Blogger
Geplaatst: 30-10-09 07:10
heel veel sterkte bij het verlies van zo'n prachtig paard.
friesiszwart
Geplaatst: 30-10-09 07:52
Naar mijn idee heb je het juiste voor Ruby gedaan. Zeker niet een gemakkelijke beslissing maar het beste voor Ruby. Heel veel sterkte nu met het gemis van je paard.
fanci_mike
Geplaatst: 30-10-09 08:06
Heel veel sterkte . Ruby will now be a star in heaven.
Wat was Ruby Star een mooi paard zeg. Ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Je hebt het juiste gedaan. Veel sterkte met het verlies van je prachtige paard.
Iets verliezen is nooit makkelijk, je bent echter een heel sterk meisje, je denkt aan je paard in plaats van aan jezelf.. Dat is een prachtige eigenschap, al maakt het niks makkelijker
Meisje, heel veel sterkte...
Bravura
Geplaatst: 30-10-09 12:20
De veelzeggende blik van je paard op zo'n moment....recht in je ogen, alsof hij het moment van afscheid met je deelt....; De waarde van een moment is vaak groter dan het moment zelf.....