Ben er stil van meid, wat een klap voor jullie! Mooie China... Wat een knap besluit...heel erg veel sterkte met jullie grote verlies...
kidding
Geplaatst: 29-09-09 11:57
Jottum.. veel sterkte.
Alles is voorgoed gedaan Als jij er klaar voor bent 'k Heb aan je zijde gestaan Mijn God, ik heb je graag langer gekend
Ik blijf nu hier jij gaat naar daar En daar is niet zover van hier We spreken af, ik weet niet waar En daar ontmoeten we elkaar
Zonder jou tikt de klok even snel Maar de tijden veranderen wel Dus ik neem afscheid, jij moet nu gaan Weet dat je in m'n hart altijd blijft voortbestaan
Slaap zacht, je hebt het verdiend We waren bij je tot aan je laatste zucht En ga, ga nu m'n vriend En droom voor eeuwig opgelucht
Zonder jou...
En ik weet ik zou dankbaar moeten zijn Maar precies daarom doet het zo'n pijn
Zonder jou...
CowgirlStore
Geplaatst: 29-09-09 18:10
Jottum heel veel sterkte met dit ernorme verlies........
Aukelizzy
Geplaatst: 29-09-09 18:53
Ik heb je andere topic over haar gevolgd en elke keer hoopte ik op goed nieuws en de mededeling dat het toch de goede kant op ging. Helaas loopt het soms anders en stopt alles zomaar plotseling.... Heel veel sterkte .
kally
Geplaatst: 29-09-09 19:42
Heel veel sterkte, wat naar dat het zo gelopen is............
Pfoe.. Heel veel sterkte Meer weet ik eigenlijk niet te zeggen...
Loody
Geplaatst: 01-10-09 10:09
jottum
kan me zo goed voorstellen hoe jij je moet voelen...heel veel sterkte nogmaals, Lieve China is je dankbaar voor je liefdevolle beslissing
Laika
Geplaatst: 01-10-09 10:27
Ach Jottum dat zal nog wel een hele lange tijd duren....... Maar wat Jeddah zegt, verdriet is houden van.... Je wilt die pijn niet voelen, maar nu hij er is, wil je het ook niet echt kwijt
Dikke, dikke knuffel
SusanW
Geplaatst: 01-10-09 10:36
Arme Jottum, ik heb zo met je te doen Wat is het toch zwaar om afscheid te moeten nemen van je paard. Verdriet doet zo'n pijn... Sterkte, ik denk aan je!
Het is ook niet niks om een dier te verliezen dat emotioneel zo dicht bij je staat ... dat heeft idd (veel) tijd nodig. Het is helemaal niet raar als de tranen maanden later nog komen bij het "terugdenken aan" dus ... laten gaan die waterlanders !
Ach Jottum... Ik vind het zo erg voor je... Nogmaals veel sterkte meid. En net wat Mac zegt...laat maar komen, die tranen! Het heeft zijn tijd nodig...
helaas wete ik ook hoe het voelt en het kost tijd helaas gaat soms jaren later de wond nog weer even open meer de momenten van pijn worden echt minder.. ik heb mogen ontdekken dat het volgende echt klopt achter de tranen van verdriet schuilt de glimlach van de herinnering
__Suzanne__
Geplaatst: 01-10-09 14:09
Heel veel hele dikke knuffels En inderdaad, zoals Susan het zegt klopt het