Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michh schreef:De kliniek heeft gister opgebeld..
Ze had een soort van tumoren in haar buik, iets heel raars wat zich helemaal heeft uitgespreid en echt alles heel zwaar beschadigd heeft..
Ook de hele dunne darm was weg, helemaal naar een andere plaats geduwd zeg maar..
Ook als we het twee dagen eerder hadden geweten hadden we haar niet meer kunne redde..
Het is gewoon te snel gegaan allemaal!
geerke schreef:Michh schreef:De kliniek heeft gister opgebeld..
Ze had een soort van tumoren in haar buik, iets heel raars wat zich helemaal heeft uitgespreid en echt alles heel zwaar beschadigd heeft..
Ook de hele dunne darm was weg, helemaal naar een andere plaats geduwd zeg maar..
Ook als we het twee dagen eerder hadden geweten hadden we haar niet meer kunne redde..
Het is gewoon te snel gegaan allemaal!
och...wat triest...hier heb je niets aan kunnen doen!
Ik zal je eerlijk vertellen wat ik dacht toen ik je topic een tijdje geleden las..
Bij twijfel van koliek altijd een dierenarts bellen!
Ook al is het s'avonds...hoe eerder het paard een anti-spasmodic ingespoten krijgt des te beter en hoe meer kans er is op herstel en voorkomen van veeeel erger!(of zelf een anti-spasmodic in huis hebben en intra-musculair inspuiten)
Maar goed dat is nu niet van toepassing...je had hier niets aan kunnen doen(misschien wel een tip voor anderen?)