wat een verhaal, ongelovelijk. Meis ik wens je echt superveel sterkte toe, ik zit hier met tranen in me ogen, wat ontzettend erg voor jou zeg, ongelovelijk. Heb er echt geen woorden voor.
LauraMichel
Geplaatst: 15-07-09 10:29
Wat een verhaal, heb het mee-levend gelezen. Ik heb het zelf in 2007 meegemaakt,maar dan zonder verlies van een paard dus geen verhaal Heel veel sterkte ermee! xx
Jeetje wat een verhaal zeg,niet te geloven,ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe.
Eevee
Geplaatst: 23-07-09 16:59
Wat een ongelooflijk verhaal...twee familie leden, waaronder je vader, in één week verliezen is al verschrikkelijk. En dan ook nog eens je maatje kwijt, tegen wie je alles kan vertellen..... Meid heel heel veel sterkte gewenst met alles
wat een boel ellende kan één mens treffen en dat allemaal zo vlot achter elkaar. ik hoop dat je vakantie jou een beetje tot rust brengt, en je nog heel lang mag genieten van je nieuwe merrie. je hebt het ongeluk voor de rest van je leven wel weer gehad.
op naar de toekomst !
veel sterkte ...
DinoBanani
Geplaatst: 26-07-09 17:54
Ik wens je echt heel veel sterkte, en dat je veel geluk mag krijgen met een nieuw paard..
Wat een verhaal zeg, en het dan ook nog zo mooi kunnen schrijven! Heel veel sterkte!
Karlijnlover
Geplaatst: 10-08-09 12:12
Ach meisie... Wat naar allemaal! Ik wens je heel veel sterkte met alles om je heen. Verder kan ik zeggen dat ik in 2 weken tijd ook veel heb mee gemaakt. Me ouders gingen scheiden & mijn shetlander was onsnapt & is aan gereden door een auto. Ik hem hem toen voor mijn eigen ogen zien lijden.. En ik kon niks doen. Doot heel veel te praten heb ik dat los kunnen laten. Dus prt er veel over met de mensen die je vertrouwt! Nogmaals heel veel sterkte..!
heidiLOVER
Geplaatst: 10-08-09 22:56
Oh wat ontzettend naar dat je zo snel 3 van je geliefden moet missen.. Zoveel ellende in 1 keer.. Nog heel erg veel sterkte toegewenst
Ik ben weer terug van mijn vakantie, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik ontroerd ben door de vele reacties die binnen zijn gekomen op mijn verhaal. Ik heb in de vakantie heel veel verdriet gehad, elke dag weer zag ik alles voor mijn ogen weer zich afspelen. Sliep slecht daardoor, en ben ook niet zo goed uitgerust terug gekomen als ik had gehoopt. Gelukkig heb ik al die mooie reacties van jullie die me kunnen steunen, waarvoor hartelijk dank.
Goh zeg ik zit hier al traantjes weg te vegen bij alleen het lezen van het verhaal.... Hoe moet dat in vredesnaam voor jou zijn dan. Ook allemaal zo vlak achter elkaar. Heel veel sterkte...ook veel sterkte aan je moeder toegewenst
Wat jammer dat je door de vakantie niet zo tot rust bent gekomen als je had gehoopt, ik had het je echt van harte gegund. Hopelijk kun je met je nieuwe paard je gedachten wat verzetten. Ze zal Rapsody niet vervangen, maar over een tijdje zorgen dat je met een glimlach terugdenkt aan de mooie tijd die je met hem hebt gehad in plaats van het verlies daarna. Als ze iets bepaalds doet, waardoor je terugdenkt aan Rapsody, leuke anekdotes voor de geest haalt en met een glimlach terugdenkt, weet je dat je het een plekje hebt kunnen geven.
Verschrikkelijk om in zo'n korte tijd zo ontzettend veel dierbaren te moeten verliezen. Ik wens je heel veel sterkte!
@opisop_shop, bedankt voor je lieve woorden. Je verwoordt precies waarop ik hoop!
Fiebie
Geplaatst: 29-01-10 15:32
Ik weet dat hier al heel lang niet meer op gereageerd is, maar ik kwam via een ander topic op je profiel terecht en was benieuwd naar het Rapsody verhaal. Wat een verschrikking. Niemand voelt wat jij hebt gevoeld. Het is dan misschien bijna een jaar geleden, maar misschien juist daarom wil ik je veel sterkte wensen! Ik vind het zo ontzettend knap dat je dan je verhaal kwijt kan en dat je gewoon doorgaat, hoewel je misschien niet anders kan. Petje af...
Yontheke
Geplaatst: 29-01-10 15:43
Hier zijn inderdaad geen woorden voor. Erg veel sterkte!