Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mallodie schreef:Bij het lezen van je eerste topics heb ik door de tranen door gelezen. Het is gewoon geweldig dat je nu rust gevonden hebt, ik geloof hier ook echt in. Vooral omdat ik het ook wil geloven, als mijn paard ooit sterft WIL ik ook dat het mogelijk is om te praten. Het is inderdaad erg duidelijk dat deze vrouw geen kwakzalver is... als ze je zoveel info kan geven dat je zelf al vergeten was!
Ik houd dat e-mailadres bij voor tegen de tijd dat ik het misschien nodig moest hebben.
Ik ben echt blij voor je! Ik kan me erg goed voorstellen dat je het moeilijk had met je nieuwe paard.. dat vergelijken enzo.. Nunique zat in je hoofd. !! x
JoycexLynn12 schreef:Mallodie schreef:Bij het lezen van je eerste topics heb ik door de tranen door gelezen. Het is gewoon geweldig dat je nu rust gevonden hebt, ik geloof hier ook echt in. Vooral omdat ik het ook wil geloven, als mijn paard ooit sterft WIL ik ook dat het mogelijk is om te praten. Het is inderdaad erg duidelijk dat deze vrouw geen kwakzalver is... als ze je zoveel info kan geven dat je zelf al vergeten was!
Ik houd dat e-mailadres bij voor tegen de tijd dat ik het misschien nodig moest hebben.
Ik ben echt blij voor je! Ik kan me erg goed voorstellen dat je het moeilijk had met je nieuwe paard.. dat vergelijken enzo.. Nunique zat in je hoofd. !! x
Meerdere mensen hebben het in tranen doorgelezen, hihi is het zo emotioneel geschreven?:$
Het emailadres is niet van de vrouw waar ik het bij heb gedaan hoor! Maar ik heb haar al eerder benaderd.. Maar de vrouw bij wie ik het deed woont vlakbij me.
Klopt, nunique zat voordurend in mijn hoofd, dit word echt minder..
Heb zelfs al even over haar gedroomd!