[IM] Gesprek met je overleden paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mallodie

Re: Gesprek met je overleden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 20:10

Bij het lezen van je eerste topics heb ik door de tranen door gelezen. Het is gewoon geweldig dat je nu rust gevonden hebt, ik geloof hier ook echt in. Vooral omdat ik het ook wil geloven, als mijn paard ooit sterft WIL ik ook dat het mogelijk is om te praten. Het is inderdaad erg duidelijk dat deze vrouw geen kwakzalver is... als ze je zoveel info kan geven dat je zelf al vergeten was!
Ik houd dat e-mailadres bij voor tegen de tijd dat ik het misschien nodig moest hebben.

Ik ben echt blij voor je! Ik kan me erg goed voorstellen dat je het moeilijk had met je nieuwe paard.. dat vergelijken enzo.. Nunique zat in je hoofd. !! x

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 20:15

Wat mooi zeg dat je dat heb laten doen!
Ik geloofde het eerst ook niet, maar heb het toen laten doen toen mijn pony nog leefde en ook daar kwamen dingen uit die anderen niet konden weten. Zou het nog graag willen doen met m'n overleden pony, maar die is al bijna 4 jaar dood.. Maar nog kan ik het niet echt loslaten..

elise t.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 12:34

@ Marilla,
mijn paard is in 1996 overleden en heb in 2009 een reading laten doen.
Het kan dus nog steeds,het is het proberen waard,het is een ervaring om nooit meer te vergeten.
Groetjes...

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 14:03

Halverwege ben ik naar boven gegaan, wat een emotioneel verhaal zeg!
Sterkte er nog mee :(:)

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 19:10

ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties.. Ik heb er nog steeds erg veel verdriet van maar ik begin het nu echt steeds meer te verwerken.
Het fijne is dat ik gewoon weet dat ze bij me is.. Ik kan haar niet zien, niet meer voelen, niet meer ruiken.. Maar ze is evengoed bij me.. en dat is een heerlijk gevoel..

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 19:12

Mallodie schreef:
Bij het lezen van je eerste topics heb ik door de tranen door gelezen. Het is gewoon geweldig dat je nu rust gevonden hebt, ik geloof hier ook echt in. Vooral omdat ik het ook wil geloven, als mijn paard ooit sterft WIL ik ook dat het mogelijk is om te praten. Het is inderdaad erg duidelijk dat deze vrouw geen kwakzalver is... als ze je zoveel info kan geven dat je zelf al vergeten was!
Ik houd dat e-mailadres bij voor tegen de tijd dat ik het misschien nodig moest hebben.

Ik ben echt blij voor je! Ik kan me erg goed voorstellen dat je het moeilijk had met je nieuwe paard.. dat vergelijken enzo.. Nunique zat in je hoofd. !! x

Meerdere mensen hebben het in tranen doorgelezen, hihi is het zo emotioneel geschreven?:$
Het emailadres is niet van de vrouw waar ik het bij heb gedaan hoor! Maar ik heb haar al eerder benaderd.. Maar de vrouw bij wie ik het deed woont vlakbij me.
Klopt, nunique zat voordurend in mijn hoofd, dit word echt minder..
Heb zelfs al even over haar gedroomd!

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 19:16

heeft zij ook een emailadres of zo die vrouw die het bij jou deed?
normaal geloof ik zo'n dingen niet ivm dat ze overleden zijn maar nu ik dit gelezen had...

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 19:21

Nou ze doet het niet echt meer voor andere mensen..
Het is allemaal per toeval zo gekomen dat ik bij haar ben gekomen..
Maar er zijn er gelukkig heel veel die deze gave hebben!
Eerst geloofde ik het ook niet, maar jeetje.. wat kon ze veel over nunique vertellen..
Ze had haar nog nooit gezien, nooit wat over haar gehoord.. en ze kon zo alles opnoemen!

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 19:15

JoycexLynn12 schreef:
Mallodie schreef:

Meerdere mensen hebben het in tranen doorgelezen, hihi is het zo emotioneel geschreven?:$
Het emailadres is niet van de vrouw waar ik het bij heb gedaan hoor! Maar ik heb haar al eerder benaderd.. Maar de vrouw bij wie ik het deed woont vlakbij me.
Klopt, nunique zat voordurend in mijn hoofd, dit word echt minder..
Heb zelfs al even over haar gedroomd!

Ik heb al meerdere keren over Adelheid gedroomt. Ik heb haar geknuffeld in de wei. Ik heb haar geknuffeld, bij de plek waar ze heen is gegaan toen ze hier weg ging. Ze was toen dood in mijn droom en ik heb haar heerlijk geknuffeld. Was blij dat ze nog heel was.

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 21:29

Wat fijn dat je over haar gedroomd heb.. dit is een teken dat je haar aan het loslaten bent.. anders doe je dit niet..
Bij mij zijn het nog geen echte dromen.. ik heb nu 1 x heel even gedroomd over haar, ze ging in een flits voorbij..
Misschien komt het nog.. misschien wel nooit.. maar ik hoop dat ik haar nog eens zal zien in m'n dromen.

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:19

het gekke was dat ik na de droom dat ik haar dood had gezien de volgende dag ontzettend fijn heb gewerkt met een paard van de manege! Er was echt verbinding en we hebben onwijs veel plezier gehad. Iets wat de afgelopen 3 maanden niet lukte.

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 15:29

Ik had het toen mijn paard net een paar maanden overleden was..
Ik was echt heerlijk aan het rijden met lynn tot er opeens het nummer kwam dat ik voor haar dood had uitgekozen.. nou, daarna ging het rijden echt voor geen meter!
Ook was nieuwe paard rechtsom heel lastig.. hoeken afsnijden, niet willen inbuigen.. en opeens, echt heel opeens deed ze het!
Nu zei die vrouw natuurlijk dat nunique heeft geholpen.. dat vond ik echt heel speciaal!