Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexLynn12 schreef:waarschijnlijk word ze nog een keer gedekt maar we weten nog niet wanneer.
Marlien schreef:Wat een verschikkelijk verhaal zeg. Ik heb hetzelfde meegemaakt, woensdag is mijn veulentje ook dood geboren. Gelukkig was bij ons de dierenarts erbij maar ik zou niet weten of ik hetzelfde had gekund als jij! Het was echt verschikkelijk om mee te maken. Je hebt al zoveel plannen met het veulen en dat gaat allemaal niet door... Hoe is het met de merrie?
Walzer schreef:ik heb trouwens nog super nieuws! ik heb een poosje niet gereageerd in dit topic omdat ik de hele week bij de paarden geslapen heb! er was namelijk nog een merrie drachtig van Rubiquil en na een super lange dracht van 12 maanden en 2 weken is er vrijdagavond eindelijk een prachtig zwart hengstje geboren met een bles en 3 witte voetjes! echt een plaatje, ik ben er helemaal verliefd op! ik zal snel nog een paar foto's plaatsen, maar mijn camera krijg ik pas morgen, die heb ik laten liggen..
na al die gebeurtenissen met het dode veulen, nu weer een gezond veulen! dat maakt alles weer een beetje goed.
alleen de gedachte dat er twee gezonde veulens hadden kunnen zijn, dat maakt het weer moeilijker..