Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marco_anne schreef:Hee..
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties en steun..!! Heeft tot nu toe erg geholpen.. Vooral de zin: Liefde is loslaten blijft erg door mn hoofd gaan.
Ik ben vandaag voor aangifte en verklaring naar het politieburo geweest. Nu gaat het naar de officier van justitie, hoogstwaarschijnlijk krijgt de chauffeur de zwaarst (mogelijke) straf! Ze pakken hem vooral op doorrijden na een ongeluk en dat hij niks gemeld heeft van de schade enz. En dat hij dat direct gemaakt en schoongemaakt heeft.
De vrachtwagen is over het been van mijn pony heen gereden..![]()
Dus dat moet hij wel gevoeld hebben..
marielleaartsen schreef:marco_anne schreef:Hee..
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties en steun..!! Heeft tot nu toe erg geholpen.. Vooral de zin: Liefde is loslaten blijft erg door mn hoofd gaan.
Ik ben vandaag voor aangifte en verklaring naar het politieburo geweest. Nu gaat het naar de officier van justitie, hoogstwaarschijnlijk krijgt de chauffeur de zwaarst (mogelijke) straf! Ze pakken hem vooral op doorrijden na een ongeluk en dat hij niks gemeld heeft van de schade enz. En dat hij dat direct gemaakt en schoongemaakt heeft.
De vrachtwagen is over het been van mijn pony heen gereden..![]()
Dus dat moet hij wel gevoeld hebben..
Dit vind ik gewoon echt onbeschoft...
Hij wist het echt wel anders wis je de sporen niet uit..
Hoop dat ze hem daadwerkelijk de zwaarste straf geven.
Nogmaals heel veel sterkte met het verlies..
froukje2 schreef:Echt ik vind het vreselijk wat hier gebeurd is, maar denken jullie nou werkelijk dat een chauffeur van een GELADEN vrachtwagen (voelt) dat hij een paardenbeen raakt, nou niet dus het is rechtsachter de wagen gebeurd en dat voel je als chauffeur echt niet ,en dan nog wat, een wagen van Rendac komt op veel plaatsen waar normaal geen vrachtwagen komt, maar de dode dieren zullen ongeacht waar ze liggen toch moeten worden opgehaald, dus dat hij daar niet mocht komen klopt niet.
Maar de schijf van de chauffeur laat wel blijken of hij te hard heeft gereden of dat hij wel of niet heeft geremd.
Desondanks veel sterkte met het verlies van je pony.
marco_anne schreef:Iedereen nog heel erg bedankt voor de lieve reacties!
Het is al weer een week geleden, maar kan het nog steeds niet beseffen.. Denk elke dag weer dat hij gewoon in zn stal staat als ik er binnenkom, maar nee..![]()
De straf kan helaas nog wel ene tijdje duren.. De officiers van justitie schijnen het enorm druk te hebben...
Elpharo schreef:Helaas denk ik dat Froukje2 gelijk heeft over het voelen van het eroverheen rijden. Een paardenvoetje is helaas geen stoeprand. Echter, hij is dus wel gaan kijken naderhand en heeft de spullen gefixt. Toen moet hij geweten hebben dat er iets was. Ook toen had hij kunnen teruggaan of het minstens bij zijn baas melden. Maar dat kost moed, want dan neem je niet de makkelijkste weg (lijkt mij dat dat repareren en hopen dat je niets hoort is). Het is en blijft gewoon rot, vooral omdat hij er niet eens mocht rijden. Zucht...hopen dat hij er iets van geleerd heeft om mee te beginnen? En dus zijn collega's? Ik hoop het maar....
Over die straf...ja dat zal nog wel even duren gok ik, wij hebben ook gehoord dat er dit jaar zowiezo niets meer gebeurd, alles zit vol...zal wel niet voor februari worden. Alleen dat is al zo frustrerend, zo kan je het ook niet afronden voor jezelf.
Sterkte er nog mee heh....een week is nog maar heel kort hoor....
marco_anne schreef:froukje2 schreef:Echt ik vind het vreselijk wat hier gebeurd is, maar denken jullie nou werkelijk dat een chauffeur van een GELADEN vrachtwagen (voelt) dat hij een paardenbeen raakt, nou niet dus het is rechtsachter de wagen gebeurd en dat voel je als chauffeur echt niet ,en dan nog wat, een wagen van Rendac komt op veel plaatsen waar normaal geen vrachtwagen komt, maar de dode dieren zullen ongeacht waar ze liggen toch moeten worden opgehaald, dus dat hij daar niet mocht komen klopt niet.
Maar de schijf van de chauffeur laat wel blijken of hij te hard heeft gereden of dat hij wel of niet heeft geremd.
Desondanks veel sterkte met het verlies van je pony.
Ik denk niet dat jij bij het ongeluk en alles aanwezig bent geweest.. hij is OVER de hoef/koot van mijn paard heen gereden, en ja dat voel je echt wel.. Als je ene stoeprand op rijdt, voel je ook.. Ook is er precies uitgezocht waar hij moest wezen om dode dieren op te halen, en nee dat was niet hier in het dorp. Hij moest van Buitenpost naar Suameer, dus hij mocht hier gewoon níét komen! Hij is gewoon even snel binnendoor gegaan, wat dus niet mag..
ladyisabelle schreef:Als hij het dan niet heeft gevoeld, hij heeft het wel schoongemaakt. Dus hij heeft wel degelijk iets door gehad..
Elpharo schreef:froukje, tuurlijk kan hij er wel overheen rijden...als jouw paard net aan het wegschieten is en hij heeft zijn voetje nog net op de grond. Ik denk ook niet dat deze discussie hier hoort, volgens mij is in het begin al vastgesteld dat wat gebeurd is is gebeurd, met getuigen enzo. Ik snap wel wat je bedoelt met dat hij het niet gevoeld zal hebben, maar dan nog is het vervelend genoeg allemaal. En ja het zijn als dingen- als hij er niet was geweest, als hij langzamer had gereden...maar het neemt niet weg dat de ts er kapot van is en dat ook al ben je het er misschien niet helemaal mee eens, dat het misschien wel leuker is om dit soort dingen wat minder hard (je zegt het zelf) te brengen...