Heel erg veel sterkte toegewenst de komende tijd! Wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn. Je hebt in ieder geval de goede beslissing genomen. Nogmaal heel veel sterkte
Ik zit met tranen in mijn ogen je post te lezen. Het is alweer even geleden, maar wil je toch graag nog heel veel sterkte wensen! Wat een prachtig paard... Sterkte...
zie het net pas in je onderschrift staan, wat erg zeg!
ik hoop dat je er overheen komt, en met een goed gevoel het nieuwe jaar in gaat en de goede herrineringen aan dit mooie paard onthoud, en minder leuke dat je daar snel overheen komt
Ik krijg de tranen in m'n ogen als ik dit zo lees. Het is ook beter hem te laten inslapen, dan toch nog een operatie te laten doen, misschien kreeg ze daarna nog wel veel meer pijn. Het is een moeilijke keuze maar ik denk dat je de goeie hebt gekozen! Heel erg veel sterkte!
Ik heb het verhaal met kippenvel gelezen. Wat ontzettend zonde van zo'n mooi en jong dier! Dit is iets uit je ergste nachtmerries. Heel erg veel sterkte nog toegewenst!
baah wat naar !! ik denk dat je het juiste hebt gedaan !!, zo jong nog mooi beestje man.. Ik heb zelf ook in zo'n nare situatie gezeten, ik weet hoe je je voelt veel sterkte xxx