Vind het verschrikkelijk!Echt een nachtmerrie voor velen anderen!
Heel erg veel sterkte

Echt veel sterkte!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miss_Maya schreef:Wouw , hier schrik je wel even van ...
Dit moet echt vreselijk zijn als je jou vriendin paarden ziet doodliggen .
Jij kan er niks aan doen maar het zal vast super hard zijn om je te verwerken .
Ik wens je veel sterkte !
Norvid schreef:Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar ik vind het een bekend verhaal. Kent iedereen de film The Horse Whisperer? Situatie niet helemaal hetzelfde, maar ik vind meerdere dingen niet kloppen van de TS-er. Ze heeft maar 4 post gedaan allemaal in memoriam.
Het spijt me als het wel waar is, maar ik heb er een vreemd gevoel bij.
Citaat:hej,
jah dat gevoel heb ik ook! maar dan niet om een paard maar om mijn hondje,, die heb ik 13 jaar gehad tot hij overleed,,
ik heb dat gevoel precies! alles gaat goed,, je denkt nog aan ze en je mist ze ook maar je kan er mee leven,, tot op een dag,, ik kan het niet uit leggen,, dan voel ik me zo beroerd,, dan wil ik de hele dag huilen,,
nancy22 schreef:Norvid schreef:Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar ik vind het een bekend verhaal. Kent iedereen de film The Horse Whisperer? Situatie niet helemaal hetzelfde, maar ik vind meerdere dingen niet kloppen van de TS-er. Ze heeft maar 4 post gedaan allemaal in memoriam.
Het spijt me als het wel waar is, maar ik heb er een vreemd gevoel bij.
En op dezelfde dag dat ze dit vre-se-lijke bericht had geplaatst had ze ergens anders dit verhaal gepost;Citaat:hej,
jah dat gevoel heb ik ook! maar dan niet om een paard maar om mijn hondje,, die heb ik 13 jaar gehad tot hij overleed,,
ik heb dat gevoel precies! alles gaat goed,, je denkt nog aan ze en je mist ze ook maar je kan er mee leven,, tot op een dag,, ik kan het niet uit leggen,, dan voel ik me zo beroerd,, dan wil ik de hele dag huilen,,
Toch wel apart, maar als het verhaal wel klopt (dat neem ik natuurlijk wel aan aangezien je, als je zoiets verzint, wel behoorlijk vreemd bezig bent) neem ik het terug.