Ik zit hier jouw verhaal te lezen de tranen rollen over me wangen Je heb je aan je belofte gehouden!!! Je had het je maatje beloofd ........ Ik wil je heel veel sterkte wensen ook dit zal niet meevallen jeetje ...............
Miekemuis_
Geplaatst: 08-12-10 12:11
Geef jezelf niet de schuld, je kon er niets aan doen. Je bent eerlijk geweest tegen over hem, en je hebt het beste gedaan wat je kon doen voor hem. Hij is vast héél blij en rustig overleden, met iedereen die hem graag zag om hem heen. Zo'n dingen gebeuren nu eenmaal, daar kan je niets aan doen. De pijn zal minderen, maar het verdriet zal blijven. Hij weet heus wel dat je hem altijd graag zal zien, en hij jou ook, vanop de groene weides hierboven zal hij altijd op je letten Sterke
Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen zitten lezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen, het is niet makkelijk. Je hebt de goede keuze gemaakt en daar heb ik heel veel respect voor.. Hou vol!
Je zit de afgelopen dagen al de hele tijd in mijn gedachten. Ik zal de dag dat je dit schreef zeker niet vergeten. Heel veel sterkte nogmaals. Het eerste jaar zijn er altijd vrienden met een aai over je bol en begrip. Het 2e jaar, zo is me ooit verteld, is veel zwaarder, omdat veel mensen dan zeggen, dat je maar weer 'normaal' moet gaan doen. Normaal doen betekent, dat je gewoon je trouwe maatje nog steeds mag missen en er je traantjes om mag laten. Dikke knuffel!
Wat verschrikkelijk, de tranen rollen echt over mijn wangen. Wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn! Heel, heel veel sterkte met dit vreselijke verlies!
NadineK
Geplaatst: 11-12-10 15:38
OH mijn god... Ik heb altijd al veel bewondering gehad voor jou band met je paard en dan nu dit. De tranen staan me in de ogen.
De tranen rollen over mijn wangen, ik vind het zo knap van je. Ik heb diepe bewondering voor je moed, diepe bewondering voor je dat je je allerliefste maatje zo weinig mogelijk pijn wilde laten lijden. Ik hoop dat, stel ik zou deze keuze ook ooit moeten maken, ik net zo dapper zal kunnen zijn als jij. Heel veel sterkte, en dat meen ik oprecht.
xIeer
Geplaatst: 25-12-10 19:03
Toen ik je verhaal las , rolde er een traan over mijn wang. Hoe je het beschrijft, het is net of ik het zelf mee maak. Ik voel nu de zelfde pijn, als de dag dat ik mijn oma verloor.
Gecondoleert.
536020bd
Geplaatst: 04-04-11 16:30
amaai ik zit hier gewoon te wenen kei erg verhaal maar ik wens je van alles nog veel sterkte
kleinee
Geplaatst: 05-04-11 21:39
Ik heb er tranen van in mijn ogen! Maar het was het beste wat je kon doen, nog heel veel sterkte!
PanamaD
Geplaatst: 14-04-12 21:04
Wat vreselijk zeg wat er is gebeurt! Al een tijdje geleden zie ik maar ik denk dat je hem nog steeds even erg mist! Ik kon er niets aan doen maar er stonden tranen in mijn ogen. Arm arm paard waar de arts nog aan zijn been gaat aaien.... Sterkte
Jarmo
Geplaatst: 16-04-12 18:36
Vreselijk! Ik heb dit verhaal met tranen in mijn ogen gelezen!
sanniee14
Geplaatst: 24-04-12 19:59
heel veel sterkte!
en wat een mooi paard! ik had de tranen in m'n ogen staan.
Elvi_Elisa
Geplaatst: 03-05-12 23:05
*tranen in mn ogen* Jeetje wat heb je dat mooi geschreven zeg, brok in mn keel... Ontzettend veel sterkte met het verlies van je maatje
Hoe komt het dan hij zn been had gebroken als iik vragen mag? ;$
IloveMagicM
Geplaatst: 09-05-12 12:27
Ik wordt er helemaal stil van, echt erg
kionasuppie
Geplaatst: 19-05-12 22:01
Ik heb gewoon de tranen in mijn ogen van dit verhaal echt goed dat je je aan je belofte hebt gehouden Veel sterkte!
wooww wat erg heel veel sterkte goed dat je jou maatje geen pijn hebt laten lijden.
slakkenrace
Geplaatst: 22-05-12 02:08
Echt een schitterend paard, en een hele mooie naam ook! Sterkte meid!
Mnon1994
Geplaatst: 25-05-12 12:10
Ik zit gewoon met tranen in me ogen. erg knap dat je gelijk zecht van laten inslapen. ik zou t niet kunnen. maar aan de andere kand, paardje is ook gelijk van zijn pijn af.